mboost-dp1
Told på importerede, blanke DVD-skiver?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Er der ikke et eller andet med en afgift pga. Copydan/Coda? Det var der i hvertfald tale om for efterhånden et stykke tid siden...
Er der ikke et eller andet med en afgift pga. Copydan/Coda? Det var der i hvertfald tale om for efterhånden et stykke tid siden...
Nå ja, der er vist noget med noget blankmedieafgift, men ved ikke om det stadig er aktuelt.
Der står noget om det her, men ved ikke om det stadig er gældende.
Der er også lidt info her, og det ser ud som om, når man ellers søger lidt rundt på det, at afgiften er ved at være uddateret og skal fjernes på et tidspunkt.
Nå ja, der er vist noget med noget blankmedieafgift, men ved ikke om det stadig er aktuelt.
Der står noget om det her, men ved ikke om det stadig er gældende.
Der er også lidt info her, og det ser ud som om, når man ellers søger lidt rundt på det, at afgiften er ved at være uddateret og skal fjernes på et tidspunkt.
For lige at "afslutte" tråden, så købte jeg 100 stk. Verbatim 16x DVD+R på nettet fra Tyskland, som jeg betalte 280 kr. for, inkl. forsendelse. Der kom ingen afgift eller told på dem.
Skulle jeg have købt dem i Danmark var prisen næsten 3 gange den pris, så uden at reklamere for nogen, så kan det skam betale sig, at bestille dem direkte fra Tyskland :)
Skulle jeg have købt dem i Danmark var prisen næsten 3 gange den pris, så uden at reklamere for nogen, så kan det skam betale sig, at bestille dem direkte fra Tyskland :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.