mboost-dp1

Trådløs musik

Gå til bund
Gravatar #1 - cazotaro
18. okt. 2008 15:00
I forbindelse med min tråd om netværksprintere opretter jeg denne for at adskille den trådløse udskrift og trådløs musikafspilning:

Det ville være fedt at kunne afspille musik i mine højtalere (Logitech x-230) trådløst fra en bærbar. Jeg blev anbefalet en AirPort Express (til netværksprint i den anden tråd, men denne er måske lidt overkill hvis en billigere kan klare det).
Anyways den ville nok være god til trådløs musik, og slå to fluer med et smæk da jeg alligevel skal have 'lagt' trådløs internet på mit værelse.

Men vil lige høre om der er alternativer til AirPorten. Jeg vil gerne høre om dem der både kan koble mine højtalere op til min computer trådløst og fungere som trådløs router. Og om dem der 'bare' fungere som et netkort il mine højtalere.
Derunder: Hvad hedder en sådan device? en musicserver? (I stil med en printserver)

Jeg har ikke været i stand til at finde dem, hverken via google eller på edbpriser, men håber I vil hjælpe mig videre. På forhånd tak :)
Gravatar #2 - Dreadnought
18. okt. 2008 15:33
Sony har nogle Bluetooth stereoenheder, som skulle virke upåklageligt. Jeg har ikke selv hørt dem i funktion, men har en bekendt som har investeret i denne og er tilfreds med den.
Jeg har selv en Abit Airpace Music. Hold dig langt væk fra denne!!!
Gravatar #3 - cazotaro
19. okt. 2008 14:55
Bluetooth kunne selvfølgelig også være en mulighed, men jeg tænkte nu på at koble det op via netværket.

Men tak for forslaget :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login