mboost-dp1
Trådløs streaming fra bærbar til anlæg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej alle
Jeg søger en smart og nem løsning til at streame musik/lyd generelt fra min bærbar til mit anlæg. Dette skal foregå uden at skulle tilslutte noget til min bærbar, evt. over wi-fi eller bluetooth. Jeg forstiller mig en lille modtager gemt bag anlæget som modtager og konverterer signalet.
Hvad er den letteste og smarteste løsning? Også rent prismæssigt...
På forhånd tak,
Klaus
Jeg søger en smart og nem løsning til at streame musik/lyd generelt fra min bærbar til mit anlæg. Dette skal foregå uden at skulle tilslutte noget til min bærbar, evt. over wi-fi eller bluetooth. Jeg forstiller mig en lille modtager gemt bag anlæget som modtager og konverterer signalet.
Hvad er den letteste og smarteste løsning? Også rent prismæssigt...
På forhånd tak,
Klaus
Er igang med at lave nogenlunde det samme.
På søndag har HiFiklubben et foredrag og en præsentation af hvordan man kan gøre det, men eller vil jeg tilslutte mig Hånter, da jeg også har tænkt mig at gøre brug af en APx :)
På søndag har HiFiklubben et foredrag og en præsentation af hvordan man kan gøre det, men eller vil jeg tilslutte mig Hånter, da jeg også har tænkt mig at gøre brug af en APx :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.