mboost-dp1

USB-hub behaviour

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
22. aug. 2009 23:04
Har har købt en noname 4port USB2.0-hub med egen strømkilde. Dens fornemste formål er at lade PS3-controllere. Men controllerne bliver ikke ladet op når PS3'en er slukket. Er der normalt at USB-hubs med egen strømkilde går i standby, når den ikke er tilsluttet en master?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
23. aug. 2009 07:44
#1 Jeg har også sådan en fin lille en, som jeg bruger til at lade iPod Touch og iPhone op med. Og ja, hvis den er tilsluttet min mac, så slukke hub'en automatisk når min mac slukker eller går i dvale, men jeg har så bare ladet være med at slutte den til mac'en, og nu kører den døgnet rundt..
Gravatar #3 - Dreadnought
23. aug. 2009 09:16
Ja, det har du da ret i. Hvis jeg piller ledningen af så tænder power lampen. Irriterende.
Gravatar #4 - vandfarve
23. aug. 2009 19:05
#3 Egentlig er det vel bare en smart feature (no pun!), som til gengæld har en uheldig konsekvens, fordi man vil bruge den anerledes end forventet.

Omvendt har du nu muligheden for at kunne benytte den på begge måder, hvorfor featuren umiddelbart øger værdien af genstanden (når du altså har fundet ud af, hvordan den skal bruges).
Gravatar #5 - Dreadnought
23. aug. 2009 20:27
Efter at have pillet lidt mere ved den, så har jeg fundet ud af at det er en feature der tilsyneladende mangler på min. Den har derimod den feature der hedder løs forbindelse. T-Hansen når det er bedst.
Gravatar #6 - engfeh
23. aug. 2009 20:34
It's not a feature, it's a bug!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login