mboost-dp1
USB-hub behaviour
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Har har købt en noname 4port USB2.0-hub med egen strømkilde. Dens fornemste formål er at lade PS3-controllere. Men controllerne bliver ikke ladet op når PS3'en er slukket. Er der normalt at USB-hubs med egen strømkilde går i standby, når den ikke er tilsluttet en master?
#1 Jeg har også sådan en fin lille en, som jeg bruger til at lade iPod Touch og iPhone op med. Og ja, hvis den er tilsluttet min mac, så slukke hub'en automatisk når min mac slukker eller går i dvale, men jeg har så bare ladet være med at slutte den til mac'en, og nu kører den døgnet rundt..
#3 Egentlig er det vel bare en smart feature (no pun!), som til gengæld har en uheldig konsekvens, fordi man vil bruge den anerledes end forventet.
Omvendt har du nu muligheden for at kunne benytte den på begge måder, hvorfor featuren umiddelbart øger værdien af genstanden (når du altså har fundet ud af, hvordan den skal bruges).
Omvendt har du nu muligheden for at kunne benytte den på begge måder, hvorfor featuren umiddelbart øger værdien af genstanden (når du altså har fundet ud af, hvordan den skal bruges).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.