mboost-dp1
VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
hey
jeg vil send powerpoint fil til en af mine venner, men han skal kun se den ikke gå ind og redigere, ved i hvordan jeg kan sende den så den kun bliver vist
jeg vil send powerpoint fil til en af mine venner, men han skal kun se den ikke gå ind og redigere, ved i hvordan jeg kan sende den så den kun bliver vist
johanmw (3) skrev:Eksporter filen til PDF, eller print til en PDF-fil, og så send den.
Og så til næste gang, så lav lige en lidt mere gennemskuelig overskrift. Jeg troede sgu verden var ved at sprænge i luften.
Hvad manden siger er, at du for det meste kan trykke "Print" og vælge PDFcreator eller lignende som printer, hvorved du får den i en PDF-fil. Hvis der ikke findes sådan en løsning, så kan du finde en relativt nemt på www.download.com.
Held og lykke!
PowerPoint har intet at gøre med hardware... Og hvis det virkeligt var så skide vigtigt, så havde du vel regnet ud at du skulle skrive hvad det handlede om, istedet for bare at kalde tråden "VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT".
PowerPoint har intet at gøre med hardware... Og hvis det virkeligt var så skide vigtigt, så havde du vel regnet ud at du skulle skrive hvad det handlede om, istedet for bare at kalde tråden "VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT".
#andre end 1
I behøver ik forvente for meget, da personen har lavet 2 indlæg før dette, hvor det første omhandlede MSN messenger..
OT: Fuck hvad jeg skrev, kunne ik greje det rundt da jeg læste det de første 3 gange.. Gør som 3&4 siger og gem den som PDF. Kræver blot din ven henter et program som f.eks. Adobe Reader :-)
I behøver ik forvente for meget, da personen har lavet 2 indlæg før dette, hvor det første omhandlede MSN messenger..
OT: Fuck hvad jeg skrev, kunne ik greje det rundt da jeg læste det de første 3 gange.. Gør som 3&4 siger og gem den som PDF. Kræver blot din ven henter et program som f.eks. Adobe Reader :-)
En anden mulighed er også at gemme den som "PowerPoint-diasshow".
Eksempel
http://rapidshare.com/files/183164397/Newz.pps.htm...
Det kan dog stadig godt ladesig gøre at rediger i den. Hvis man manuelt går ind og åbner den med Power Point.
Eksempel
http://rapidshare.com/files/183164397/Newz.pps.htm...
Det kan dog stadig godt ladesig gøre at rediger i den. Hvis man manuelt går ind og åbner den med Power Point.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.