mboost-dp1
Volumen stiger af sig selv
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Yes, har et lille problem..
Volumen på mit Altec Lansing anlæg med 4 satelitter, stiger af sig selv meget hurtigt og falder så igen. Den gør det hele tiden, uanset hvad jeg laver på computeren.
Nogle der ved om der findes nogle løsninger på dette, eller om de bare er blevet gamle og skal skiftes ud? Er ved at blive sindsyg af det :S
PS. det er ikke et stik der sidder løst, har tjekket dem alle grundigt.
Volumen på mit Altec Lansing anlæg med 4 satelitter, stiger af sig selv meget hurtigt og falder så igen. Den gør det hele tiden, uanset hvad jeg laver på computeren.
Nogle der ved om der findes nogle løsninger på dette, eller om de bare er blevet gamle og skal skiftes ud? Er ved at blive sindsyg af det :S
PS. det er ikke et stik der sidder løst, har tjekket dem alle grundigt.
hvis du har isoleret problemet til at omfatte højtalersystemet (hvilket jeg går ud fra at du har) ser jeg kun to løsningsmodeller medmindre du har er en fantastisk dygtig finmekaniker.
1)Skru op og ned for lyden i samme omfang som den falder/stiger
2)køb nyt højtalersystem.
1)Skru op og ned for lyden i samme omfang som den falder/stiger
2)køb nyt højtalersystem.
Yeah, og det er sygt hvis man hører højt musik, fordi den så skruer op til et niveau så man næsten er garanteret tinitus. Selv hvis man sætter alt på max skruer den højere op :/
Men nu er det noget jeg fik i konfirmationsgave (7 år siden) så man må vel også sige at de har tjent sit formål.
Tak for hjælpen, vil lige prøve at fixe nogle drivers, og teste lidt. Ellers er der nok ikke så meget at gøre.
Men nu er det noget jeg fik i konfirmationsgave (7 år siden) så man må vel også sige at de har tjent sit formål.
Tak for hjælpen, vil lige prøve at fixe nogle drivers, og teste lidt. Ellers er der nok ikke så meget at gøre.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.