mboost-dp1
Vurdering af PC køb
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej Newz
Står og skal spendere en net sum penge på en ny stationær og har kigget på denne:
Gigabyte P55-UD2 motherboard
Silent CPU upgrade (Scythe CPU-køler monteret
Ram: Kingston 4GB DDR3-1333 RAM
Seagate 1000GB harddisk S-ATAII 3Gb/s 32MB cache (7200rpm)
GeForce GTX460 1GB grafikkort
Vision Silent Phantom kabinet med ekstra køling og støjdæmpning
650W ATX 17dB strømforsyning Gaming Silent
6 kanals SoundBlaster komp.
Sony 24x brænder +/- Dual layer
100/1000 Mb/s ABIT, Supports ACPI Power Management
Software: Windows 7 Home Premium 64-bit installeret
Garanti: Der ydes 24 måneders fuld garanti på Vision Computere
Samsung 2033HD 20'' m. HDMI og TV-tuner (DVB-T/DVB-C)
Samlet pris 9.110,00.-
Hvad siger i til det setup?
Kom gerne med anbefalinger, råd osv.
MVH.
Christoffer Justesen
Står og skal spendere en net sum penge på en ny stationær og har kigget på denne:
Gigabyte P55-UD2 motherboard
Silent CPU upgrade (Scythe CPU-køler monteret
Ram: Kingston 4GB DDR3-1333 RAM
Seagate 1000GB harddisk S-ATAII 3Gb/s 32MB cache (7200rpm)
GeForce GTX460 1GB grafikkort
Vision Silent Phantom kabinet med ekstra køling og støjdæmpning
650W ATX 17dB strømforsyning Gaming Silent
6 kanals SoundBlaster komp.
Sony 24x brænder +/- Dual layer
100/1000 Mb/s ABIT, Supports ACPI Power Management
Software: Windows 7 Home Premium 64-bit installeret
Garanti: Der ydes 24 måneders fuld garanti på Vision Computere
Samsung 2033HD 20'' m. HDMI og TV-tuner (DVB-T/DVB-C)
Samlet pris 9.110,00.-
Hvad siger i til det setup?
Kom gerne med anbefalinger, råd osv.
MVH.
Christoffer Justesen
My bad Intel Core i5-760 4x2,80GHz (Turbo 3.33GHz)
Det er en af de bedst renommerede firmaer på trustpilot.dk med en score på 9.2 ud af 10 ud fra over 900 anmeldelser?
Er det så galt for det setup?
Jeg har ovevejet det, men det der afskrækker mig mest er, om jeg får alle kablerne med, får monteret kølingen rigtigt, og så det fact at hvis jeg skulle købe et sådan saml-selv sæt fra komplett.dk vil det koste næsten det samme.
Jeg har dog samlet et par computere da jeg var i praktik i 9 klasse (et par år siden) og det er da også rimelig simpelt, men det er det at finde dele, som passer sammen + alle de kabler.
Men hvis det er noget du har forstand på (altså det med at finde kompatible dele) så lad mig endelig høre hvad du kan finde lignende setup for (:
Forsat god søndag
Mvh
Christoffer Justesen
My bad Intel Core i5-760 4x2,80GHz (Turbo 3.33GHz)
Det er en af de bedst renommerede firmaer på trustpilot.dk med en score på 9.2 ud af 10 ud fra over 900 anmeldelser?
Er det så galt for det setup?
Jeg har ovevejet det, men det der afskrækker mig mest er, om jeg får alle kablerne med, får monteret kølingen rigtigt, og så det fact at hvis jeg skulle købe et sådan saml-selv sæt fra komplett.dk vil det koste næsten det samme.
Jeg har dog samlet et par computere da jeg var i praktik i 9 klasse (et par år siden) og det er da også rimelig simpelt, men det er det at finde dele, som passer sammen + alle de kabler.
Men hvis det er noget du har forstand på (altså det med at finde kompatible dele) så lad mig endelig høre hvad du kan finde lignende setup for (:
Forsat god søndag
Mvh
Christoffer Justesen
Deres priser er ofte for høje og syntes ofte at deres tekster er misvisende.
Jeg ville foreslå http://newz.dk/forum/hardware/ny-pc-igen-igen-1084... med et GTX 460 som terracide også foreslår.
Deres priser er ofte for høje og syntes ofte at deres tekster er misvisende.
Jeg ville foreslå http://newz.dk/forum/hardware/ny-pc-igen-igen-1084... med et GTX 460 som terracide også foreslår.
Det er bare igen det med at trække kabler og derved sørge for at kølingen er optimal, som stadig bekymrer mig :/
Tror jeg skræller det lydsvage kabinet og CPU køler af.
Så lander den på ca. 8500.
Skal kun bruge den at game på da jeg stadig bruger min bærbare Dell XPS M1530 til skolearbejde (:
Tror jeg skræller det lydsvage kabinet og CPU køler af.
Så lander den på ca. 8500.
Skal kun bruge den at game på da jeg stadig bruger min bærbare Dell XPS M1530 til skolearbejde (:
JusteDK (7) skrev:Det er bare igen det med at trække kabler og derved sørge for at kølingen er optimal, som stadig bekymrer mig :/
Hvis det bekymre dig skal du da slet ikke betale dig for at få den samlet, jeg har endnu ikke set nogen der ikke bare har smidt stumperne ind hurtigst muligt. HVis du vil have kontrol må du gøre det selv :P
Hey guyes.
Tak for de mange gode og hjælpende svar.
Jeg har besluttet mig for, at købe computeren fra MM-vision, med nogle små ændringer bl.a. opgraderer jeg til GeForce 470.
Det er bare lidt mere betrygende, at have et firma som man kan brokke sig til hvis der er noget, som ikke dur (:
God jul (hvis det ikke er for tidligt at sige ;)
Mvh.
Christoffer Justesen
Tak for de mange gode og hjælpende svar.
Jeg har besluttet mig for, at købe computeren fra MM-vision, med nogle små ændringer bl.a. opgraderer jeg til GeForce 470.
Det er bare lidt mere betrygende, at have et firma som man kan brokke sig til hvis der er noget, som ikke dur (:
God jul (hvis det ikke er for tidligt at sige ;)
Mvh.
Christoffer Justesen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.