mboost-dp1
Vurdering af Sony Vaio
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej alle.
Jeg er faldet over denne bærbar-pc via pricerunner. Ifølge dens måler, så er det den bedste hardwaremæssige 14" bærbar.
Mine krav til en ny bærbar er 14" skærm med tilhørende bedst mulige specifikationer med hurtighed fremfor grafik.
Den skal koste fra 6000 til 8000 kr. - Jeg er studerende og derfor betyder prisen en hel del.
Desuden har jeg absolut ingen erfaringer med Sony Vaio, så hvis I har noget at tilføje ville det være dejligt.
Sony Vaio CS11S/Q
Sony VAIO CS11S/Q - Core 2 Duo P8400 2.26 GHz - 14.1" TFT
6800,-
På forhånd tak :-)
Jeg er faldet over denne bærbar-pc via pricerunner. Ifølge dens måler, så er det den bedste hardwaremæssige 14" bærbar.
Mine krav til en ny bærbar er 14" skærm med tilhørende bedst mulige specifikationer med hurtighed fremfor grafik.
Den skal koste fra 6000 til 8000 kr. - Jeg er studerende og derfor betyder prisen en hel del.
Desuden har jeg absolut ingen erfaringer med Sony Vaio, så hvis I har noget at tilføje ville det være dejligt.
Sony Vaio CS11S/Q
Sony VAIO CS11S/Q - Core 2 Duo P8400 2.26 GHz - 14.1" TFT
6800,-
På forhånd tak :-)
Jeg sidder selv på en Sony VAIO lige nu (TTmodellen, den helt lille) og jeg ELSKER den!
Sony laver virkelig noget med kvalitet i kan man roligt sige!
Ve dikke hvad du vil have af reviews men det eneste minus der er ved min bærbare, er at internettet en gang i mellem hopper af, og derefter skal man ændre på frekvensen som internettet sender (2,5-5GHz) eller genstarte den.
Ellers er alt fedt lavet ved den. Min TT er meget lydløs, meget let, og kan tages med over alt. Desuden er designet på den helt i top. Jeg elsker dens keyboard, og kulfiber finish'et.
Jeg kan kun varmt anbefale Sony VAIO, men jeg vil råde dig til at se på nogle reviews for netop DEN model. Jeg kan jo kun referer til min egen model.