mboost-dp1
WRT54G problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Vi har en linksys WRT54G på mit arbejde, og jeg synes den er ret så ustabil. Når man surfer almindeligt, staller den fuldstændigt og den viser "siden kan ikke vises"
den kan også gøre det når jeg er inde på selve computeren.
nogen forslag til hvad problemet kan være?
det er en version 7, med nyeste firmware.
den kan også gøre det når jeg er inde på selve computeren.
nogen forslag til hvad problemet kan være?
det er en version 7, med nyeste firmware.
der er 2 maskiner på pt. så det tror jeg ikke, og firewall har jeg ikke gjort meget ud af så heller ikke.
så skal det være fordi den er ved blivet angrebet, men tror det dog ikke.
har lagt mærke til at det er værrere når jeg slår wireless til. har smidt en anden kode på det nu, så må jeg se om det hjælper.
så skal det være fordi den er ved blivet angrebet, men tror det dog ikke.
har lagt mærke til at det er værrere når jeg slår wireless til. har smidt en anden kode på det nu, så må jeg se om det hjælper.
yes sir.
det hjalp lidt med ny kode osv. kan være nogen har givet den væk til en i nærheden.
men det køret ihvertfald hele aftenen ud problemer. kan måske også være tdc der har haft problemer.
det hjalp lidt med ny kode osv. kan være nogen har givet den væk til en i nærheden.
men det køret ihvertfald hele aftenen ud problemer. kan måske også være tdc der har haft problemer.
Jeg vil foreslå i opdatere routerens firmware, sidder med samme router og der var nogle ret alvorlige fejl i noget af det tidligere firmware.
det er desværre den nyeste der er installeret. og det findes ikke nogle open source alternativer til den version (7) vi har. typisk
som en lille sidebemærkning har jeg selv en wrt54g til at ligge der er "bricked" hvis nogen har evnerne til at unbrick den.
det er vidst en version 2 eller lignende.
det er vidst en version 2 eller lignende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.