mboost-dp1
Med 140 km/t på internet
NYHED NYHED! 40-årig bliver 36!
Eller er det en anden person? Gider ikke tjekke (men det skulle newz-redaktionen måske?)
Eller er det en anden person? Gider ikke tjekke (men det skulle newz-redaktionen måske?)
annoia:
Da jeg gennemlæste nyheden fra "sourcen", så stod der at manden var 36 år gammel, hvilket jeg så verificerer som værende sandt. Men det kan da også være forkert, men hvordan skal jeg så afgøre det? Ved at finde en anden source også?
Da jeg gennemlæste nyheden fra "sourcen", så stod der at manden var 36 år gammel, hvilket jeg så verificerer som værende sandt. Men det kan da også være forkert, men hvordan skal jeg så afgøre det? Ved at finde en anden source også?
Yotus -
Online med 140km/t
[193 / 17:39 / 11 Mar 2002]
En 40 årig tysker blev taget med 140 km/t på autobahn og en bærbar på skødet. Nu er det ikke længere kun farligt med spiritus, en bærbar kan også være farlig indhold.
... De ligner lidt hinanden... Ikke?
Online med 140km/t
[193 / 17:39 / 11 Mar 2002]
En 40 årig tysker blev taget med 140 km/t på autobahn og en bærbar på skødet. Nu er det ikke længere kun farligt med spiritus, en bærbar kan også være farlig indhold.
... De ligner lidt hinanden... Ikke?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Gå til bund