mboost-dp1

Microsoft har 'lært' af fejl

Gå til bund
Gravatar #1 - CeeCay
21. nov. 2001 15:45
Øj hvor sjovt.. Det opdagede vi andre jo ikke i Oktober (Som der bl.a. også står i adresselinien!)

Men godt initiativ der.. newz.dk er FANDME død for tiden!
Gravatar #2 - TYBO
21. nov. 2001 15:50
Det er jo det.
Når der ingen nyheder er og man keder sig bliver man nødtil at sende noget ind selv :)
Ved godt den er lidt gammel men den er nu sjov anyway.
Gravatar #3 - sedroc
21. nov. 2001 15:51

loller....

Hmm... det er _lidt_ stygt at tænke på at m$ regner med at der opstår fejl, siden de ligefrem har brugt tid på at designe en GSOD.

ku vær najs med linux på sån en boks...
Gravatar #4 - fzkuno
21. nov. 2001 15:52
Hmm.. så må vi bare håbe at det ikke er noget man kommer til at opleve hyppigt...
Gravatar #5 - Net-Meister
21. nov. 2001 16:07
Den "nyhed" har da været postet før. Bare under et andet navn men den fyr oss' hen til samme pic på samme side.
Gravatar #6 - Hektor
21. nov. 2001 16:09
sedroc - eftersom MS ikke selv laver alle spil (som iøvrigt kører i ring 0), så må de jo på en eller anden måde sikre, at en fejl ikke bare får lortet til at gå helt kold. Læg mærke til knappen, man kan trykke på. Endvidere er der ikke tale om en BSOD, men en alm. fejlmeddelelse. Sidst men ikke mindst er der tale om XBOX SDK, ikke den endelige XBOX. Men du mener måske, at udviklere ikke har brug for fejlhåndtering?
Gravatar #7 - Wiking
21. nov. 2001 16:11
Lige en detalje.
Det er den gamle version af XBOX. Der var en fejl hvor mange gik kold efter noget tid.

Desuden vil jeg tro at det er en standart box, som popper frem når der kommer en fejl besked.
Gravatar #8 - west
21. nov. 2001 17:31
Imponerende ... ca. præcis lige så informativ som den "gamle" BSOD. Ingen forbedringer der.
"An error occurred..." .... geez, you dont say ... nå.

Hvad står XDK for? Hvorfor er der en "back"? ("Jaaaa jeg vil tilbage og have fejlen igen ...."), nå ikke ....
Gravatar #9 - west
21. nov. 2001 17:32
Imponerende ... ca. præcis lige så informativ som den "gamle" BSOD. Ingen forbedringer der.
"An error occurred..." .... geez, you dont say ... nå.

Hvad står XDK for? Hvorfor er der en "back"? ("Jaaaa jeg vil tilbage og have fejlen igen ...."), nå ikke ....
Gravatar #10 - Hektor
21. nov. 2001 17:52
XDK = Xbox Development Kit.
Gravatar #11 - west
21. nov. 2001 18:19
<STRONG>Hektor:</STRONG> Det mente jeg oss nok :)
Så det er ikk en BSOD men bare en tilfældig fejl medd. som de fleste hvide mennesker aldrig kommer til at se (hvis det ikke lige var for den-der-side-hva-var-det-nu-den-hed...)

<STRONG>Edit: Jfr. Hektors forrige indlæg ... ups ... hehe</STRONG>
Gravatar #12 - Fjolle
21. nov. 2001 18:58
Gammelt...
Det var en fejl, der havde noget med drivere eller lignende at gøre. Xbox "final", som der er vist her havde nogle andre programmer end beta halo understøttede :(
Men sådan noget sker, og der er da godt, at der er blevet rettet op på det lang tid inden de kom i handlen.

/Fjolle
Gravatar #13 - Fjolle
21. nov. 2001 19:00
BTW. Nøøøj nye bannere :)
Nice!

/Fjolle
Gravatar #14 - flywheel
21. nov. 2001 20:26
Ja det gode gamle UAE (Unrecoverble Application Error) nummer!

Det er så en skærm brugerne vil få lejligheden til at studere nærmere gentagne gange...

Live long and prosper...
Gravatar #15 - FISKER_Q
21. nov. 2001 20:27
den XBox er faktisk sat til en computer og jeg vil sku da hellere have en fejlbesked i modsætning til en sort skærm
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login