mboost-dp1
Microsoft har 'lært' af fejl
Øj hvor sjovt.. Det opdagede vi andre jo ikke i Oktober (Som der bl.a. også står i adresselinien!)
Men godt initiativ der.. newz.dk er FANDME død for tiden!
Men godt initiativ der.. newz.dk er FANDME død for tiden!
Det er jo det.
Når der ingen nyheder er og man keder sig bliver man nødtil at sende noget ind selv :)
Ved godt den er lidt gammel men den er nu sjov anyway.
Når der ingen nyheder er og man keder sig bliver man nødtil at sende noget ind selv :)
Ved godt den er lidt gammel men den er nu sjov anyway.
Den "nyhed" har da været postet før. Bare under et andet navn men den fyr oss' hen til samme pic på samme side.
sedroc - eftersom MS ikke selv laver alle spil (som iøvrigt kører i ring 0), så må de jo på en eller anden måde sikre, at en fejl ikke bare får lortet til at gå helt kold. Læg mærke til knappen, man kan trykke på. Endvidere er der ikke tale om en BSOD, men en alm. fejlmeddelelse. Sidst men ikke mindst er der tale om XBOX SDK, ikke den endelige XBOX. Men du mener måske, at udviklere ikke har brug for fejlhåndtering?
Lige en detalje.
Det er den gamle version af XBOX. Der var en fejl hvor mange gik kold efter noget tid.
Desuden vil jeg tro at det er en standart box, som popper frem når der kommer en fejl besked.
Det er den gamle version af XBOX. Der var en fejl hvor mange gik kold efter noget tid.
Desuden vil jeg tro at det er en standart box, som popper frem når der kommer en fejl besked.
Imponerende ... ca. præcis lige så informativ som den "gamle" BSOD. Ingen forbedringer der.
"An error occurred..." .... geez, you dont say ... nå.
Hvad står XDK for? Hvorfor er der en "back"? ("Jaaaa jeg vil tilbage og have fejlen igen ...."), nå ikke ....
Hvad står XDK for? Hvorfor er der en "back"? ("Jaaaa jeg vil tilbage og have fejlen igen ...."), nå ikke ....
Imponerende ... ca. præcis lige så informativ som den "gamle" BSOD. Ingen forbedringer der.
<STRONG>Hektor:</STRONG> Det mente jeg oss nok :)
Så det er ikk en BSOD men bare en tilfældig fejl medd. som de fleste hvide mennesker aldrig kommer til at se (hvis det ikke lige var for den-der-side-hva-var-det-nu-den-hed...)
<STRONG>Edit: Jfr. Hektors forrige indlæg ... ups ... hehe</STRONG>
Så det er ikk en BSOD men bare en tilfældig fejl medd. som de fleste hvide mennesker aldrig kommer til at se (hvis det ikke lige var for den-der-side-hva-var-det-nu-den-hed...)
<STRONG>Edit: Jfr. Hektors forrige indlæg ... ups ... hehe</STRONG>
Gammelt...
Det var en fejl, der havde noget med drivere eller lignende at gøre. Xbox "final", som der er vist her havde nogle andre programmer end beta halo understøttede :(
Men sådan noget sker, og der er da godt, at der er blevet rettet op på det lang tid inden de kom i handlen.
/Fjolle
Det var en fejl, der havde noget med drivere eller lignende at gøre. Xbox "final", som der er vist her havde nogle andre programmer end beta halo understøttede :(
Men sådan noget sker, og der er da godt, at der er blevet rettet op på det lang tid inden de kom i handlen.
/Fjolle
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Gå til bund