mboost-dp1
QUAKE IV - Leaked Screenshots
Jeg har flere gange tænkt på at smide denne nyhed ind, men den ville aldrig blive accepteret! Og det blev den så...hvorfor bliver sådan en nyhed accepteret? Troede newz.dk var en seriøs nyhedsportal! Så er det, at man mister respekten! Fjern den nyhed, ellers vil flere miste respekten!
Nu behøver alle nyheder ikke at være lige seriøse, det er godt med noget humor. Artiklen er total grineren...
'Nyheden' Har været bragt før http://newz.dk/forum_item.php?id=2492 så den vil blive slettet !!!!
Den er åndssvag...get it? På ingen måde sjov, det er manglende respekt til ID-Software, og et forsøg på at få læseren til falde ned af stolen, når man læser det...: "Wow Quake 4!! Lad mig lige se de billeder" Så kommer personen ind på siden, også er det at grineflippet skal komme, der er bare én ting der mangler...det er humoren, for den er der bare ikke...
Forkert effekt, gammel nyhed...remove it!
Forkert effekt, gammel nyhed...remove it!
Er der ikke nogen der vil være så venlige lige at smide et link til "nyheden". Jeg kan åbentbart ikke få den frem på forsiden, helt tilfældigt at jeg så den i forum.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Gå til bund