mboost-dp1

Adsl downstream utilli.

Gå til bund
Gravatar #1 - T2rexT2rexT2rexT2rexT2rexT2rex
26. mar. 2001 14:02
Adsl downstream utilli.Hvis du man har adsl hos teledanmark, og man som jeg tit føler at det ikke lever op til hastigheden. så kan man efter en times tid, med 20 personer få adgang til en offentlig server fra teledanmark, hvor der er filer fra 1-10 Mbyte. dem skal man så hente mens man tager tid og så være i stand til at regne en downloadhastighed ud. klart !! det er derfor de færeste der gidder dette. og derfor ikke ander om de bliver snydt...! men hvad nu hvis man lave et lille program der simpelt kunne logge på deres ftp, hente en fil man har valgt, og regne ens hastighed ud med det samme. så kunne man gøre dette med jævne mellemrum. OG!! vigtigt nok have teledanmark i en snor, da de nemlig selv kun har godkendt denne metode, hvis resultatet viser sig at være "skidt".
Gravatar #2 - ZeFFeZ
9. sep. 2001 17:13
Tjah.. nu er det bare folk glemmer at der er noget der hedder overhead på adsl linier.. det er derfor en 2048/512kbit som min ligger på ca 235/60 kb/sec i hastighed.

/ZeFFeZ
Gravatar #3 - C#
25. sep. 2001 00:07
klager nu ikke over tdc, hatten af for <A href="mailto:pro@ccess">pro@ccess</A>, meget bedre hastighed end på mit gamle netexpress (samme linjehastighed) <A href="mailto:pro@access">pro@access</A> 256/1024 kører lige op til det, det skal.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login