mboost-dp1
Dune - Emperor
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Dunehusene er dog mere ens så det er sværer at vinde bare fordi man vælger det rigtige hus, dog synes jeg at harvesterne er meget sårbare , dette gør det lettere at vinde hvis man bare går efter modstanderens harvestere.
Men det er rigtigt at lidt af det sjove er forsvundet i den nye version.
Dune = it's a classicjeg var vild i varmen over at få fingerne i den nye Dune, dog blev jeg hurtigt skuffet over så få ændringer de havde lavet, men de skal jo også passe på med at lave for mange nye smart ting til deres spil, hvis historie forresten holder for vild!
dog har min makker lige gennemført mission 1 (Atredies) så jeg tror ikke jeg selv gider at gennemføre det. (det er ikke sjovt når andre har gjort det!)
Dune?Jeg undrer mig lidt over navnet, Dune. Det betyder jo klit (nej ik sådan en) eller sandbanke. Kan ik se at det hører hjemme i et Real Time Strategy spil.
Dune...Har du overhovedet spillet Dune?? (WintherKnight)
For hvis du har vil du vide at det er planeten der hedder Dune og at den hovedsageligt består af ørken (en stor form for klitter!!!)
I denne ørken befinder der sig noget som hedder Spice (og der er ikke krydderier!) som p.t. er det dyrebareste stof i universet ... Dette skal du selvfølgelig samle sammen til din kejser og samtidig bekæmpe de andre huse (racer/klaner/kongeriger).
Men for at koge alt ned så skal det jo ha' et navn ik? og i dette tilfælde syntes jeg de har valgt meget fornuftigt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.