mboost-dp1

Play [EX] holder styr på MP3 samlingen

Gå til bund
Gravatar #1 - Weiser
26. mar. 2001 12:16
Play [EX] holder styr på MP3 samlingenJeg ville meget gerne have dette program... Også fandt jeg nyheden fra januar... Men linket virker ikke mere. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at finde det igen?
Gravatar #2 - mblarsen
2. aug. 2001 10:10
Prøv Helium...Prøv Helium istedet. <a href=http://www.intermedia.st/helium>Helium[/url]
Gravatar #3 - mazzoo
3. aug. 2001 11:59
!! Hvorffor ?Helium er langsomere, fylder mere, koster penge, er ikke ligesaa overskuelig og stilren, databasen kan ikke bruges til noget uden programmet. Brug Play[EX] ! www.nautrup.com/pex -maZZoo
Gravatar #4 - mblarsen
6. aug. 2001 20:56
Helium og PeXWell ... egentlig bruger jeg ikke Helium til at holde styr på mp3'erne, men jeg benytter dens formidable renname-/tag- funktioner. De er efter min mening meget anvendelige og stykket sammen helt perferkt. Og så lige off-topic >> mazzoo... Jeg har lige hørt din Ambetic (on speed) ... ganske udemærket. udforsk den stil noget mere det kan der ikke komme noget skidt ud af.
Gravatar #5 - mazzoo
22. aug. 2001 17:03
!! ;=)Thx man ! apresiate it ! Lige et lille rygte, Play[EX] 2.0 er lige paa trapperne. Og der er virkeligt noget at glaede sig til ! -maZZoo
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login