mboost-dp1

Real Player SUXX, med stor SUXX!

Gå til bund
Gravatar #1 - AkiRa
26. mar. 2001 10:05
Real Player SUXX, med stor SUXX!Er det mig eller er real player mere hullet end bagdad var under operation ørkenstorm??? Jeg havde glædet mig til at høre disse "Internettets konge" inde på U-land, but nooo Det kunne den ikke! Og da jeg prøver at opgradere lortet så er det et forkert serie nr jeg indtaster... At bruge Real playr er ligesom at smadre sit hoved ind i et køleskab... det er så dejligt når man først holder op! Men mens jeg var ved at smadre computeren med kremikolatyl så lade jeg mærke til at en havde skrevet at de snart kom på Mp3... MEN HVOR POKKER ER DET NU HENNE!!! HVOR BLIVER DE AF, ELLER HVOR ER DE HENNE!
Gravatar #2 - Gandalf
14. apr. 2001 20:15
YUP!Kan kun give dig ret, Real Player er noget rigtig lort. Teknologien er sådan set udemærket, men Real Player er noget lort. Programmet skal absolut vise sig alle steder, hvorfor kan det ikke bare være en skjult plugin ligesom flash og sådan nogle programmer!
Gravatar #3 - PlattFuss6.7
3. maj 2001 09:46
RPDer findes et plougin til winamp så man kan afspille alle realplayer filer enda osse filmene og det virker ganske godt... jeg har downloadet det på winamp.com under dsp eller general plougins...
Gravatar #4 - Fafler (RDX)
1. jun. 2001 21:39
PlugudProblemet ved det plugin er bare at det ikke selv kan afspille realplayer filer/streams, det kræver at realplayer er instaleret. Nogen der kender et program der kan konvertere realplayer filer til noget andet? Om det så bliver FLI eller animerede GIF filer, jeg vil bare af med det lort.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login