mboost-dp1

win update laver lort!!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Ejvind
13. nov. 2000 14:27
win update laver lort!!!!jeg har haft problemmer med at min browser lige pludselig ikke kan logge sig ordentlig på visse sider. Jeg har installeret forfra og det kørte fint igen indtil lige akkurat jeg brugte windows update og opdaterede systemet (win2000). Så lavede den det samme igen. Så jeg bruger aldrig windows update igen. Andre der har haft samme problem vil jeg meget gerne høre fra dem.
Gravatar #2 - ke
25. aug. 2001 07:51
well..Efter windows update hærgede her har jeg fået vamle ikoner og kan ikke spille opengl... flot... og jeg HAR selvfølgelig prøvet at skifte fandeme næsten alle drivere men neeeeej nej. Microsoft kan åbenbart ikke lave noget fejlfrit og selvom alle synes linux er så fedt kan jeg desværre ikke tage mig sammen til at læse det der skal til :( - Jeg tror du ikke kan komme på de sider fordi du bruger i.e 6.0 ... den har nogle cookie problemer! Skynd dig at slette det inden din computer begynder at lugte af ost! ;)
Gravatar #3 - TcaT
25. aug. 2001 12:39
Windows UpdateHar selv brugt Windows Update, siden det kom frem, og har aldrig oplevet det som du har. Efter en gang opdatering kører mit system stadig glimrende. Jeg har også en maskine med IE6 beta, og den kører også upåklageligt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login