mboost-dp1
2 skærme, fullscreen på sekundær?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har nu endelig fået mig en ekstra skærm så jeg har to (yay!).
MEN, jeg kan ikke hitte ud af hvordan jeg kører fullscreen spil på den sekundære...
Jeg har spurgt google og leget med ATI's Catalyst Control Center, men nu er jeg gået i stå. :(
MEN, jeg kan ikke hitte ud af hvordan jeg kører fullscreen spil på den sekundære...
Jeg har spurgt google og leget med ATI's Catalyst Control Center, men nu er jeg gået i stå. :(
#2 Han vil ha' at windows kører på den primære skærm, men når han spiller, så skal den køre fullscreen på den sekundære skærm.
Faktisk lidt et problem jeg ikke lige ved om er muligt, da jeg af åbenlyse årsager aldrig har overvejet muligheden.
Hvorfor fanden køre du ikke primær på den skærm du også vil spille på? Begrund.
Faktisk lidt et problem jeg ikke lige ved om er muligt, da jeg af åbenlyse årsager aldrig har overvejet muligheden.
Hvorfor fanden køre du ikke primær på den skærm du også vil spille på? Begrund.
Dreadnought (4) skrev:Byt dem rundt og byt rundt på skrivebordet i driveren.
Jeg skulle lige til at sige det, men det lød næsten for simpelt!
Jeg har dog haft nogle problemer, hvis min fladskærm eksempelvis var defineret som primær og min computerskærm som sekundær, da nogle grafikkort (mit gæt på mine problemer) kun understøtter dual screen softwaremæssigt i Windows. Det kan blive et reelt problem for pivpiv, hvis jeg ellers bare ellers for en gang skyld har en enkelt anelse, hvad jeg taler om...
Norrah (3) skrev:Hvorfor fanden køre du ikke primær på den skærm du også vil spille på? Begrund.
Fordi sekundær kun er sat til engang imellem.
Og fordi fx msn samtaler jo popper op på primær skærm=jeg skal til at minimere spillet!
Dreadnought (4) skrev:Byt dem rundt og byt rundt på skrivebordet i driveren.
Mener du at jeg fysisk skal flytte rundt på skærmene?
For så er det ikke en løsning..
Men jeg har netop fundet programmet UltraMon, det prøver jeg at lege lidt med!
Jeg gætter på at du sidder med en bærbar. Så kan du jo selvfølgelig ikke bestemme hvilken skærm der er primær bare ved at flytte stikket. Det er dog ikke mange spil der fatter at holde noget i fullscreen. Selv hvis messenger åbner et vindue i fokus, så minimerer spillet automatisk eller går i sort indtil det får fokus igen. Men hvis spillet understøtter 'windowed mode' kan det nok lade sig gøre.
De færreste spiludviklere kender ordet: multitasking.
De færreste spiludviklere kender ordet: multitasking.
De fleste spil understøtter at man sætter dem i Windowed mode. Gør dette. Flyt derefter spillet over i sekundær skærm og maksimér spillet. Nogle spil lader endda størrelsen være låst efter dette er gjort (f.eks. WoW gør). Dette betyder at skærmdriveren ikke skal genstartes hver gang man alt+tabber, men bare render hele molevitten (Windows+spillet) konstant, og altid kan skifte imellem aktive vinduer, som man plejer.
#10: NEJ, for guds skyld! Spil League of Legends... Når det udkommer. :-P
#12: Hvad jeg siger? Takket være LoL beta er jeg under NDA så jeg må ikke udtale mig specifikt, men jeg vil sige det på den her måde:
Efter jeg har spillet LoL siden April kan jeg ikke spille DotA længere.
Det er simpelthen bare et bedre spil. At spille DotA nu virker som at spille Theme Park når jeg KUNNE spille Roller Coaster Tycoon.
Efter jeg har spillet LoL siden April kan jeg ikke spille DotA længere.
Det er simpelthen bare et bedre spil. At spille DotA nu virker som at spille Theme Park når jeg KUNNE spille Roller Coaster Tycoon.
NDA = Not Dat Annoying, right? ;)
Helt i orden, jeg forventede heller ikke så meget mere generelt. Vi er et par gutter, da ofte mødes i ferierne og spiller DoTa til langt ud på natten et par dage i træk, men det kunne være sjovt at få lidt afveksling, så det må jeg lige anbefale dem til senere.
Helt i orden, jeg forventede heller ikke så meget mere generelt. Vi er et par gutter, da ofte mødes i ferierne og spiller DoTa til langt ud på natten et par dage i træk, men det kunne være sjovt at få lidt afveksling, så det må jeg lige anbefale dem til senere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.