mboost-dp1
2 spørgsmål.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
1. Jeg skulle game lidt crysis, så jeg overclockede min CPU (havde ikke så meget forstand på overclocking så brugte AMD overdrive's standard overclocking, hvor man bare skubber performance fra 1 til 10).
Det virkede så, jeg fik højere FPS, men efter jeg underclockede CPU'en til factory settings var den stadig 60 grader når den er på idle.. Før jeg overclocked var den 35-40 grader i idle. (Har restartet computeren, fjernet støv, osv. men den er stadig 60 grader!?)
2. Når jeg spiller CS;S bruger jeg selvfølgelig de nye højetalere jeg købte. Jeg har et digital stik tilsluttet computeren og højtalerene. Men når jeg tager et "audio test" hvor den siger; "left, right, center" osv. så kan jeg kun høre det i stereo men ikke surround, kan det skyldes jeg ikke har et lydkort med 5.1?
Det virkede så, jeg fik højere FPS, men efter jeg underclockede CPU'en til factory settings var den stadig 60 grader når den er på idle.. Før jeg overclocked var den 35-40 grader i idle. (Har restartet computeren, fjernet støv, osv. men den er stadig 60 grader!?)
2. Når jeg spiller CS;S bruger jeg selvfølgelig de nye højetalere jeg købte. Jeg har et digital stik tilsluttet computeren og højtalerene. Men når jeg tager et "audio test" hvor den siger; "left, right, center" osv. så kan jeg kun høre det i stereo men ikke surround, kan det skyldes jeg ikke har et lydkort med 5.1?
Ja det skulle man jo mene. Hvordan skal højtalerne (har ikke klikket på dit link) gætte sig til hvilken lyd der skal ud hvor, hvis lydkortet ikke fortæller dem det. :)xXgmzorXx (1) skrev:så kan jeg kun høre det i stereo men ikke surround, kan det skyldes jeg ikke har et lydkort med 5.1?
xXgmzorXx (1) skrev:Før jeg overclocked var den 35-40 grader i idle. (Har restartet computeren, fjernet støv, osv. men den er stadig 60 grader!?)
Strømmen er sikkert ikke blevet sat ned igen.
Jeg er ikke den store audio nørd, men det er der sikkert andre der kan byde ind med.xXgmzorXx (3) skrev:Nogle gode idéer til hvad for et lydkort jeg skal skaffe mig?
Umiddelbart ville jeg bare kigge på edbpriser, og finde noget der lød rigtigt.
Søgningen er på anything med 5.1, 7.1, AC-3 m. SPDIF.
Hvis du har en PCIE port ledig, ville jeg anbefale noget ala dette
Husk at det i det mindste skal være et hardware lydkort og ikke software, det sparer din CPU for en del arbejde.
Husk at det i det mindste skal være et hardware lydkort og ikke software, det sparer din CPU for en del arbejde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.