mboost-dp1
3 Problemer med Chrome - 1 med Flash/youtube
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hjælp søges!.
De sidste par dage har været underlige fordi min Chrome opfører sig mærkeligt.
1) Når jeg klikker på et faneblad så lukkes den (et enkeltklik ikke dobbeltklik eller krydset) 2) hvis jeg henter en fil og prøver at åbne den så sker der intet hvis jeg trykker på filen i statuslinjen i bunden af Chrome 3) i stedet for svensknøglen i højre hjørne er der nu 3 streger og når jeg trykker herpå sker der intet - menuen kommer ikke frem.
I dag har youtube også været underlig da den tit går i stå samme sted i en video - selvom den er buffet helt færdig. Så skal jeg enten genindlæse siden eller prøve i firefox - hvor problemet også er. Nogle gange stopper videoen også eller starter forfra.
Er det en indstilling som kan været gået i ged?
En afinstallering og geninstallering af Chrome har ikke virket.
Bruger Win7.
Data fra chrome://version
De sidste par dage har været underlige fordi min Chrome opfører sig mærkeligt.
1) Når jeg klikker på et faneblad så lukkes den (et enkeltklik ikke dobbeltklik eller krydset) 2) hvis jeg henter en fil og prøver at åbne den så sker der intet hvis jeg trykker på filen i statuslinjen i bunden af Chrome 3) i stedet for svensknøglen i højre hjørne er der nu 3 streger og når jeg trykker herpå sker der intet - menuen kommer ikke frem.
I dag har youtube også været underlig da den tit går i stå samme sted i en video - selvom den er buffet helt færdig. Så skal jeg enten genindlæse siden eller prøve i firefox - hvor problemet også er. Nogle gange stopper videoen også eller starter forfra.
Er det en indstilling som kan været gået i ged?
En afinstallering og geninstallering af Chrome har ikke virket.
Bruger Win7.
Data fra chrome://version
Google Chrome 22.0.1229.79 (Officiel version 158531) m
OS Windows
WebKit 537.4 (@129177)
JavaScript V8 3.12.19.11
Flash 11.3.31.331
Brugeragent Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.79 Safari/537.4
Kommandolinje "C:\Users\Kejser\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --flag-switches-begin --flag-switches-end
I Firefox kan jeg ikke trykke på nogle knapper i Flashplayeren på youtube. Og da jeg var inde for at finde versions nummeret på Firefox kunne jeg hverken klikke ok eller krydset. Det var som om at vinduet ikke var der for den begyndte at markere teksten bag pop up vinduet. Efter alt-tab blev vinduet aktivt igen og jeg kunne klikke på krydset.
Firefox version 15.0.1
Firefox version 15.0.1
#4 - Under plugins står følgende i første felt:
Flash (2 files) - Version: 11.3.31.331
Shockwave Flash 11.3 r31
Mærkeligt. Da jeg genstartede pc´en igen igen igen siden det startede forsvandt problemet. Lige nu ser det ud til at virke igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.