mboost-dp1
Åbne en Zepto-bærbar med formål at rense den
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min bærbar har trængt til at blive støvet af siden jeg købte den for godt 1½ år siden, og jeg fik endda taget mig sammen til at finde en skruetrækker frem fra sit skjul. Ydermere fik jeg endda skruet et par skruer ud. Men så finder man sgu skruer, en dødelig skruetrækker ikke kan komme i nærheden af. Og skal jeg skrue alle skruerne op? Jeg fandt et enkelt hit på Google, det var på tysk (kein Problem) men en ældre model, der slet ikke ligner min Znote 6625WD (så fik I tilmed lidt info der).
Nogen forslag? Jeg har overvejet luft på dåse på (ind i) udstødningen (ja) på den, men det hjælper jo egentlig ikke, vel?
Nogen forslag? Jeg har overvejet luft på dåse på (ind i) udstødningen (ja) på den, men det hjælper jo egentlig ikke, vel?
Meget weird.
Meget apropros - jeg støvsugede netop, for et par dage siden, min gamle Zepto 2425W for første gang i 3 år. Den er en del ældre, og der kunne jeg i hvert fald skrue låget til kølingen af.
Og hvilken ændring, den blev brandvarm før, og den var netop gået død i NFS Carbon - nu bliver den kun lun. Det er utroligt, og det er sidste gang, jeg venter så længe med en støvsugning.
Held og lykke med at finde et passende våben!
Meget apropros - jeg støvsugede netop, for et par dage siden, min gamle Zepto 2425W for første gang i 3 år. Den er en del ældre, og der kunne jeg i hvert fald skrue låget til kølingen af.
Og hvilken ændring, den blev brandvarm før, og den var netop gået død i NFS Carbon - nu bliver den kun lun. Det er utroligt, og det er sidste gang, jeg venter så længe med en støvsugning.
Held og lykke med at finde et passende våben!
Det kan meget vel passe med formen. Jeg kigger lige igen og tager evt. et billede, hvis det ikke går. Tak.
Okay, jeg kunne ikke umiddelbart nøjes med kølingen, den ville ikke ud. Men pas lige på med støvsugeren næste gang. Der dannes statisk elektricitet ved munden, bl.a. derfor at fagfolk blæser luften væk.
Det kan meget vel passe med formen. Jeg kigger lige igen og tager evt. et billede, hvis det ikke går. Tak.
Okay, jeg kunne ikke umiddelbart nøjes med kølingen, den ville ikke ud. Men pas lige på med støvsugeren næste gang. Der dannes statisk elektricitet ved munden, bl.a. derfor at fagfolk blæser luften væk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.