mboost-dp1

Administrator?

Gå til bund
Gravatar #1 - praktikant muffe AKA pewbe
13. jan. 2009 08:46
Hej alle.
Jeg har en gammel computer der er flere der skiftes til at låne af mig.
Nu har jeg efterhånden mange gange formateret den fordi der er kommet ubehagelige ting på den.
Så jeg vil høre om der findes et program der gør at JEG kan installere ting, så de andre kan bruge computeren (gøre hvad de vil med den ^^), og når de så slukker den, så bliver den gendannet.

Tak (:
Gravatar #2 - 3214N
13. jan. 2009 09:06
Du kan lave en bruger, der ikke er admin, og bruge den som "låne-konto".

Eller tage et image af den, som du kan lægge tilbage når den skal gendannes. Men det er jo en manuel opgave, men som med USB 2 tager en 10-15 min. afhængig af indhold.
Gravatar #3 - Listesen
13. jan. 2009 09:08
Det kan ihvertfald lade sig gøre ;)

Her på min skole bliver computeren sat tilbage til, som den var lige efter en formatering. Uanset hvor meget lort vi har hældt i den, er det væk når vi har genstartet. Det tager ikke specielt lang tid for computeren at starte op, så tror den gør det på en anden måde en #2 siger.

Det skal dog lige siges at alle computerne kører XP og er forbundet til en server, som man skal logge ind på for at bruge computeren.

Ja man kan gøre det, nej jeg ved ikke hvordan det skal gøres.
Gravatar #4 - Jonasee
13. jan. 2009 09:13
ja, der finds sådan programmer, det eneste jeg kender er dog deepfreeze.
Gravatar #5 - praktikant muffe AKA pewbe
13. jan. 2009 10:56
Præcis sårn noget jeg skulle bruge :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login