mboost-dp1
Alternativ til MSN
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej alle.
Jeg sidder på en PC (hvor fantastisk) og skal bruge MSN. Problemet ligger i at den kræver admin rettigheder, som jeg ikk' har da min mac er til rep.
Kender i et alternativ til MSN som kan køre MSN. Den blokerer nemlig kun windows programmer :)
På forhånd tak - Lars :D
Jeg sidder på en PC (hvor fantastisk) og skal bruge MSN. Problemet ligger i at den kræver admin rettigheder, som jeg ikk' har da min mac er til rep.
Kender i et alternativ til MSN som kan køre MSN. Den blokerer nemlig kun windows programmer :)
På forhånd tak - Lars :D
Hvis det er meget midlertidigt ville jeg nok bare bruge føromtalte web messenger.
Det er en version af MSN Messenger, som du kører fra din browser.
Det er MSN selv, der har lavet den, og den minder meget om den du kender, dog med færre funktioner og ældre design (så vidt jeg husker). Du bruger samme konto og har samme kontaktpersoner som i det MSN / Live Messenger, du kender.
Det er en version af MSN Messenger, som du kører fra din browser.
Det er MSN selv, der har lavet den, og den minder meget om den du kender, dog med færre funktioner og ældre design (så vidt jeg husker). Du bruger samme konto og har samme kontaktpersoner som i det MSN / Live Messenger, du kender.
Pidgin kan være lidt en bitch på windows - ved ikke om man stadig selv skal compile den, men ellers kan du prøve miranda. Den synes jeg er rar.
#8 ? Jeg kører Pidgin på Windows dagligt uden problemer. Og der har da så længe som jeg kan huske ligget færdige binaries af pidgin på deres site, også da den hed gaim.
Kan man synkronisere sine kontaktpersoner fra Messenger til Pidgin, hvis man skal skifte, så man slipper for at tilføje dem?
(det kunne jo godt tage lidt tid, da jeg f.eks. har ~150 kontaktpersoner) ..
Og er ebuddy ikke også et alternativ, ved dog ikke om det kan køres på Windows.
Kan man synkronisere sine kontaktpersoner fra Messenger til Pidgin, hvis man skal skifte, så man slipper for at tilføje dem?
(det kunne jo godt tage lidt tid, da jeg f.eks. har ~150 kontaktpersoner) ..
Og er ebuddy ikke også et alternativ, ved dog ikke om det kan køres på Windows.
#12 ehm.. dine kontakter er gemt på serveren. Klienten loader dem ligemeget hvor du logger på ...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.