mboost-dp1

backup af kontakter på en lumina 920

Gå til bund
Gravatar #1 - csstener(^,^)
24. apr. 2013 17:40
hej, er der nogen af jer som kender en måde hvorpå man kan kopire kontakter og sms'er fra en lumina 920? har en ven som har fået smadret hans mobil så meget at man ikke kan bruge tourchscreen på den(kontakt til pc'en kan dog stadig oprettes)

takker på forhånd

//csstener
Gravatar #2 - Magten
24. apr. 2013 18:10
Kan han huske om han har slået backup til SkyDrive slået til/fra? Der kan man gemme indstillinger, beskeder og billeder automatisk nemlig.

Og har han ikke synkroniseret kontakter med en eller anden tjeneste? Google, Microsoft eller lignende?

Ellers kan han måske tage backup med det her program: http://www.windowsphone.com/en-US/how-to/wp8/windo...
Har ikke selv brugt det så ved ikke hvor meget det kan tage backup af..
Gravatar #3 - XorpiZ
24. apr. 2013 18:16
Hvis jeg logger på windowsphone.com kan jeg se de kontakter, jeg har synkroniseret med min Hotmail/Outlook-konto.
Gravatar #4 - csstener(^,^)
24. apr. 2013 18:46
var også synkroniseringen jeg spurgte ham om først...men nej det har han ikke...den app du har linket til kan ikke kopire kontakter og sms'er,
Gravatar #5 - JensM
24. apr. 2013 18:53
Typisk Windows Phone at gå i stykker.

Så kan man måske lære at købe noget ordentligt kram næste gang.
Gravatar #6 - XorpiZ
24. apr. 2013 19:00
Der er stadig ingen, der tager dig seriøst.
Gravatar #7 - csstener(^,^)
24. apr. 2013 19:14
JensM (5) skrev:
Typisk Windows Phone at gå i stykker.

Så kan man måske lære at købe noget ordentligt kram næste gang.

han tabte den i byen, hvorefter der nogle som har fundet den og de har ødelagt skærmen(man kan tydeligt se aftryk af et eller andet spidst ude i hver hjørne) og taget simkortet ud for derefter at sende den til et hittegodskontor. så det undre mig enlig at lcd'en ikke har taget skade
Gravatar #8 - Magten
24. apr. 2013 19:28
csstener (4) skrev:
var også synkroniseringen jeg spurgte ham om først...men nej det har han ikke...den app du har linket til kan ikke kopire kontakter og sms'er,
Hmm, så er jeg ikke sikker på det kan reddes :(

Men har han virkelig ikke brugt nogen online tjeneste til sync? Jeg kender en del der har gjort det uden at vide det så det er måske værd at tjekke de konti han har synkroniseret med + logge ind på windowsphone.com med samme bruger som han har brugt til Marketplace osv, som XorpiZ foreslog.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login