mboost-dp1

bærbar gider ikk formatere

Gå til bund
Gravatar #1 - punctilio
28. jan. 2008 12:46
hej allesammen

jeg har en Toshiba Satellite (tror det er en Satellite )

Den var langsom så jeg ville formatere den og jeg satte cd1 i (recovery cd)
og den gik igang med at boot så bad den om cd 2 også ville den ikk mere, så nu har jeg en bærbar som er halvt bootet??

hjælp...
mvh Punctilio
Gravatar #2 - 3214N
28. jan. 2008 19:19
stoppede den med det samme, efter du satte cd 2 i? måske den er ridset/fedtet? kan den læses på en anden pc?

/3214n.
Gravatar #3 - punctilio
29. jan. 2008 07:12
Den er hverken ridset eller fedtet.. det er første gang jeg bruger den.. Men jeg har dog ikke prøvet i en anden pc.
Gravatar #4 - Kisbye
29. jan. 2008 07:27
Du sætter skiven i og du når dertil hvor bootprocessen skal gå igang. var der blot sort skærm eller var der tekst på skærmen?
Gravatar #5 - punctilio
29. jan. 2008 07:52
altså når jeg sætter cd2 i så sker der bar ikk nået. men der er stadig i tekst. Den arbejder ikk engang, jeg lod den stå hele natten og der var ikke sket nået
Gravatar #6 - holmen
29. jan. 2008 08:30
Ring/skriv til toshiba og sig deres diske ikke virker og du vil have tilsendt et nyt sæt.
Gravatar #7 - Kisbye
29. jan. 2008 08:46
hvad med at starte forfra og se om den gør det samme.
Gravatar #8 - punctilio
29. jan. 2008 09:07
jeg har formateret et par gange nu, hvor jeg er startet forfra..
jeg har fået en cd2 mere men det gør det samme..
problemet er lidt at der er preinstalt windows xp så jeg bliver nød til at formater før jeg kan starte den op igen..
Gravatar #9 - Valkar
29. jan. 2008 09:34
Jeg hader at de ligger en pre-install ind, men ikke pr. automatik giver en én recovery cd med. Har haft det problem selv. Så måtte jeg vente 4 dage på at de sendte en cdrom med posten...

Jeg ville kime toshiba ned indtil de kommer med noget brugbar information om hvordan du løser problemet. Afhængig af hvor du har købt maskinen kan du måske få hjælp af det firma/butik som har solgt dig den. Ofte giver de ret god service og gode råd. Personligt kan jeg dog ikke hjælpe dig. soz
Gravatar #10 - 3214N
29. jan. 2008 20:36
Er der stadig garanti på den?
Gravatar #11 - punctilio
30. jan. 2008 08:19
nej desværre..
jeg har også haft problemer med den tidliger
hvor jeg fik en ny..
men der ikk nogle der har nogle gode ideer
?
Gravatar #12 - holmen
30. jan. 2008 14:53
"Find" en XP installerdisk og kør den, så se om du kan bruge den licens der står i bunden (formoder jeg) af maskinen. Så bliver det bare noget værre noget når du skal til at finde drivere.
Gravatar #13 - 3214N
2. feb. 2008 13:41
#12 - Det var det jeg ville foreslå. Jeg havde ikke problemer med at finde drivere til min satelite, da jeg lavede samme stunt.

/3214n.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login