mboost-dp1
bærbar gider ikk formatere
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej allesammen
jeg har en Toshiba Satellite (tror det er en Satellite )
Den var langsom så jeg ville formatere den og jeg satte cd1 i (recovery cd)
og den gik igang med at boot så bad den om cd 2 også ville den ikk mere, så nu har jeg en bærbar som er halvt bootet??
hjælp...
mvh Punctilio
jeg har en Toshiba Satellite (tror det er en Satellite )
Den var langsom så jeg ville formatere den og jeg satte cd1 i (recovery cd)
og den gik igang med at boot så bad den om cd 2 også ville den ikk mere, så nu har jeg en bærbar som er halvt bootet??
hjælp...
mvh Punctilio
Jeg hader at de ligger en pre-install ind, men ikke pr. automatik giver en én recovery cd med. Har haft det problem selv. Så måtte jeg vente 4 dage på at de sendte en cdrom med posten...
Jeg ville kime toshiba ned indtil de kommer med noget brugbar information om hvordan du løser problemet. Afhængig af hvor du har købt maskinen kan du måske få hjælp af det firma/butik som har solgt dig den. Ofte giver de ret god service og gode råd. Personligt kan jeg dog ikke hjælpe dig. soz
Jeg ville kime toshiba ned indtil de kommer med noget brugbar information om hvordan du løser problemet. Afhængig af hvor du har købt maskinen kan du måske få hjælp af det firma/butik som har solgt dig den. Ofte giver de ret god service og gode råd. Personligt kan jeg dog ikke hjælpe dig. soz
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.