mboost-dp1
Blokering/afskrivning af tlf numre!!?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Ok jeg skriver det her fordi jeg nu de sidste 2 måneder har været plaget af nogle belastende spam sms'er fra "Dansebaren" hver eneste weekend...
Jeg har skrevet til Dansebaren og bedt om at blive fjernet fra deres liste, men de svarer at de ingen sms tjeneste har og at det ikke er dem der sender sms'erne...
Nogen der har nogen som helst forslag til hvad jeg kan gøre ??
Og nej skifter ikke nummer XD
Både posts og PM er glædeligt velkomne :)
Jeg har skrevet til Dansebaren og bedt om at blive fjernet fra deres liste, men de svarer at de ingen sms tjeneste har og at det ikke er dem der sender sms'erne...
Nogen der har nogen som helst forslag til hvad jeg kan gøre ??
Og nej skifter ikke nummer XD
Både posts og PM er glædeligt velkomne :)
Jeg ved ikke lige om du kan med en sms-tjeneste og hos dit selskab, men jeg har fået blokeret et privat nummer hos Sonofon (selvom jeg har BiBoB) ved bare at ringe derind og så underskrive en slags erklæring som jeg fik tilsendt...
Har Telia og iPhone 3G ...
Men ifølge forskellige mobilforum er det ikke tilladt for udbyderen at blokere ... :S
#2 det er jo til spam mails og ikke sms :P
Skrev til dem alligevel XD
Har skrevet tilbage og bedt om at blive skrevet af listen men selvfølgelig intet svar og er heller ikke blevet fjernet fra listen :/
Men ifølge forskellige mobilforum er det ikke tilladt for udbyderen at blokere ... :S
#2 det er jo til spam mails og ikke sms :P
Skrev til dem alligevel XD
Har skrevet tilbage og bedt om at blive skrevet af listen men selvfølgelig intet svar og er heller ikke blevet fjernet fra listen :/
Altså jeg har et nummer blokeret... Men ellers må du jo få et polititilhold... :P
Altså jeg har et nummer blokeret... Men ellers må du jo få et polititilhold... :P
Windcape (4) skrev:Jeg modtager reklame SMS fra en navngivet service , hvilket tydeligvis betyder at det er noget min udbyder sender til mig, da jeg ellers ikke ville havde registeret et navn til afsenderen.
Man kan godt skrive vilkårlig tekst som afsender på en SMS. Normalt er det blot ikke noget telefonen understøtter, og SMS-centralen plejer at overskrive/ignorere det. Men hvis du kobler direkte op på en SMS-gateway (som reklame-sendere formentlig gør) kan det også lade sig gøre i praksis.
Og så kan du skrive "yourass" som afsender, hvis du har lyst.
Det er sådan fx. CoolSMS (tror jeg det var) kan sende SMS'er, med dit eget nummer som afsender.
myplacedk (10) skrev:Det er sådan fx. CoolSMS (tror jeg det var) kan sende SMS'er, med dit eget nummer som afsender.
Men med CoolSMS, der kunne du jo svarer tilbage på sms'en, og så skrive direkte til det rigtige nummer.
Feeedt efter jeg har skrevet herinde så er spammen stoppet :P
OK baseret på en weekend men altså stadig det er første weekend uden at få en 10 spam sms'er :D
Så bare vent hvis jeg finder ud af at det er en af jer der har spammet mig ;)
Så sir jeg jer så er der tæv i vente :D
EDIT: hvordan lukker man det her?? XD
OK baseret på en weekend men altså stadig det er første weekend uden at få en 10 spam sms'er :D
Så bare vent hvis jeg finder ud af at det er en af jer der har spammet mig ;)
Så sir jeg jer så er der tæv i vente :D
EDIT: hvordan lukker man det her?? XD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.