mboost-dp1
Brænding af wii spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har fået min wii chippet i god tro om at jeg sagten selv kunne få det til at virke, men som i nok har regnet ud er det ikke gået så smertefrit som jeg havde forventet.
Det jeg har gjort er som følgende:
1. Jeg har mine .rar filer jeg har pakket ud til en .iso fil
2. Derefter brugte jeg brændeprogrammet imgburner til at brænde mit image på DVD'en ved en hastighed på både 1x, 2x, 4x og max
3. DVD skiven jeg brugte var DVD+R 16X fra Pleomax
4. Da jeg så proppede DVD'en i maskinen kommer besteden "ukendt DVD" :confused:
Jeg har læst lidt rundt på forskellige forum'er og har derfor købt Verbatim DVD-R'er men kan det gøre hele forskellen?
Kan det være min chip eller wii som ikke er ordentligt opdateret. efter som jeg har prøvet med mange forskellige brænde hastigheder gø jeg ikke ud fra det er problemet.
DVD brænderen jeg bruger er Sony DVD RW DW i min bærbare pc - ville det hjælpe at købe en ny ekstern?
Chippen i min wii er ARGON Chip (Wasabus Firmware) og spillet jeg har hentet er PAL
Hvis i har spottet fejlen må i glædedeligt dele det med mig :)
Det jeg har gjort er som følgende:
1. Jeg har mine .rar filer jeg har pakket ud til en .iso fil
2. Derefter brugte jeg brændeprogrammet imgburner til at brænde mit image på DVD'en ved en hastighed på både 1x, 2x, 4x og max
3. DVD skiven jeg brugte var DVD+R 16X fra Pleomax
4. Da jeg så proppede DVD'en i maskinen kommer besteden "ukendt DVD" :confused:
Jeg har læst lidt rundt på forskellige forum'er og har derfor købt Verbatim DVD-R'er men kan det gøre hele forskellen?
Kan det være min chip eller wii som ikke er ordentligt opdateret. efter som jeg har prøvet med mange forskellige brænde hastigheder gø jeg ikke ud fra det er problemet.
DVD brænderen jeg bruger er Sony DVD RW DW i min bærbare pc - ville det hjælpe at købe en ny ekstern?
Chippen i min wii er ARGON Chip (Wasabus Firmware) og spillet jeg har hentet er PAL
Hvis i har spottet fejlen må i glædedeligt dele det med mig :)
Du kan evt. høre de her http://svendsen-pejse.dk/ om de kan hjælpe dig med at brænde dine spil...
"Jeg har lige stjålet en Mercedes, jeg har fået deaktiveret alarmen, men hvordan kommer jeg udenom startspæren?"...
Har du tænkt over hvad det egentligt er du spørger om? og i hvilket forum?
Jeg ville mene, at "support" henviser til hvis man har problemer med sin pc etc. ikke med at foretage ulovligheder... Du skal nok over på The Piratebay's forum istedet.
Har du tænkt over hvad det egentligt er du spørger om? og i hvilket forum?
Jeg ville mene, at "support" henviser til hvis man har problemer med sin pc etc. ikke med at foretage ulovligheder... Du skal nok over på The Piratebay's forum istedet.
#1 Bare så du (og andre) er klar over det, så har newz.dk din IP-adresse (og altså en del info omkring dig) og newz.dk vil på et hvert givent tidspunkt udlevere din IP-adresse til myndighederne, hvis disse beder om dette.
Jeg syntes det er relavant, at man hjælper ham istedet for at advare ham osv. han ved hvad han gør og hvis han bliver taget er det dog hans egen skyld, men hvis man ikke har løsningen på det givne problem, så burde man ikke skrive her, som jeg så gør nu ja haha dobbeltmorale er dobbelt så godt..
anyhow, jeg ville nok ikke spørge herinde for vi er alle hellige som bare faen og ingen her har nogensinde brændt andet end sit billedgalleri :)
anyhow, jeg ville nok ikke spørge herinde for vi er alle hellige som bare faen og ingen her har nogensinde brændt andet end sit billedgalleri :)
Piratebay har et forum, prøv der, for fanden. Ellers google eller indse at du er über suck til at være freeloader.
En af mine venner som har en wii, plejer vist at bruge imgburn eller sådan noget, det kan være at det hjælper?
Er det bare mig, eller har I alle sammen dømt #1 på forhånd?
Manden spørger hvordan man afvikler en brændt DVD på sin Wii. Der står ingen steder at han har til hensigt at spille en ulovlig kopi af det ene eller andet spil. (ja, der findes faktisk en del homebrew til Wii som fx kan køres fra brændte DVDer).
Ville I også fare sådan op hvis nogen spørger hvordan de lægger mp3er over på deres ipod?
For det kunne jo være MP3erne var nogle de havde kopieret ulovligt?
Manden spørger hvordan man afvikler en brændt DVD på sin Wii. Der står ingen steder at han har til hensigt at spille en ulovlig kopi af det ene eller andet spil. (ja, der findes faktisk en del homebrew til Wii som fx kan køres fra brændte DVDer).
Ville I også fare sådan op hvis nogen spørger hvordan de lægger mp3er over på deres ipod?
1 skrev:
PAL er et mærkat der sættes på spil (ikke homebrew ville jeg nok tro) og derfor ville jeg stærkt gå ud fra at det er ulovlige spil.
8 skrev:
Nej, det tror jeg ikke, men vi ville nok fare sådan op hvis han netop sagde at han havde hentet dem (fra nettet) og at de var DRM beskyttet. (okay, der er en vis sandsynlighed for at de er hentet lovligt fra nettet via en eller anden music store, men hva chancen? :O)
Det er muligt at han har hentet spillet nede hos sin lokale spil-pusher og vil sikkerhedskopiere det, men come on. Jeg tror det ikke, og jeg er ikke engang fordomsfuld af natur, jeg tror at han vil spille et spil han ikke har købt. Der står ikke at det er et ophavsrettigt beskyttet spil han ulovligt har hentet, men det er ikke forbudt at tænke selv.
Og jeg har sgu ikke ondt i røven over at man bryder copyrights, men når virker så åbenlyst som nu, så er det tit og ofte som først antaget.
... og spillet jeg har hentet er PAL
Det er muligt at han har hentet spillet nede hos sin lokale spil-pusher og vil sikkerhedskopiere det, men come on. Jeg tror det ikke, og jeg er ikke engang fordomsfuld af natur, jeg tror at han vil spille et spil han ikke har købt. Der står ikke at det er et ophavsrettigt beskyttet spil han ulovligt har hentet, men det er ikke forbudt at tænke selv.
Og jeg har sgu ikke ondt i røven over at man bryder copyrights, men når virker så åbenlyst som nu, så er det tit og ofte som først antaget.
PAL er et mærkat der sættes på spil (ikke homebrew ville jeg nok tro) og derfor ville jeg stærkt gå ud fra at det er ulovlige spil.http://en.wikipedia.org/wiki/Pal
Nej, men chancen for han vil tage en sikkerhedskopi, når første skridt er10 skrev:#8
Jeg mener, det er de færreste programmer der lige kører en iso forbi splittet rar-filer.1 skrev:1. Jeg har mine .rar filer jeg har pakket ud til en .iso fil
Er det egentlig imod lovgivningen at hjælpe i sådan et tilfælde her? Altså givet at vi rent faktisk snakker piratkopiering?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.