mboost-dp1
Computer slukker af sig selv, hjælp!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg har en computer - stationær - der slukker af sig selv. Jeg har tjekket om det er fordi den bliver alt for varm eller lign og CPU er omkring 45-50 mens MB var omkring det samme. GPU var kun høj når man gamer, ellers ligger den også ved den lave ende.
Så prøvede jeg at kigge på fane hastighederne og her svinger min POWER rimelige meget, mellem 0 og 15000. Hvad betyder dette og er der andet jeg kan gøre for at finde ud af hvad der er skyld i dette.
Det begyndte her i går af sig selv, mens jeg sad og spillede Battlefield 3 beta.
Jeg har en computer - stationær - der slukker af sig selv. Jeg har tjekket om det er fordi den bliver alt for varm eller lign og CPU er omkring 45-50 mens MB var omkring det samme. GPU var kun høj når man gamer, ellers ligger den også ved den lave ende.
Så prøvede jeg at kigge på fane hastighederne og her svinger min POWER rimelige meget, mellem 0 og 15000. Hvad betyder dette og er der andet jeg kan gøre for at finde ud af hvad der er skyld i dette.
Det begyndte her i går af sig selv, mens jeg sad og spillede Battlefield 3 beta.
Prøv at svinge en død kat over kabinettet. Det aflader den statiske
elektricitet. Katten skal gerne være død for nylig og ildelugtende. Hvis
det ikke virker, så tag en motorsav, og lod lidt i motherboardet. Det
skulle resette BIOS'en, som muligvis kan forårsage problemet. Hvad så end problemet er. Når det så ikke har virket må du gerne beskrive
problemet mere specifikt eftersom den nuværende beskrivelse er
utilstrækkelig for nogen som helst form for fejlfinding. :-)
elektricitet. Katten skal gerne være død for nylig og ildelugtende. Hvis
det ikke virker, så tag en motorsav, og lod lidt i motherboardet. Det
skulle resette BIOS'en, som muligvis kan forårsage problemet. Hvad så end problemet er. Når det så ikke har virket må du gerne beskrive
problemet mere specifikt eftersom den nuværende beskrivelse er
utilstrækkelig for nogen som helst form for fejlfinding. :-)
Det er en typisk fejl som opstår, hvis man ikke har slukket computeren korrekt.
Windows ændrer på nogle nøgler i registreringsdatabasen, som bevirker at der kommer flere fejl.
Fejl #40 er tit den mest udbredte. Er det en som popper frem på skærmen?
Løsningen er lige for:
1. Sluk skærmen! OG KUN SKÆRMEN..
2. Tænd skærmen igen..
3. Tryk på start og derefter log af.
4. Log på igen.
5. Sluk computeren.
6. Træk alle stik ud af computeren.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "resette"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen.
Hvis det ikke virker så skriv gerne ind igen..
Windows ændrer på nogle nøgler i registreringsdatabasen, som bevirker at der kommer flere fejl.
Fejl #40 er tit den mest udbredte. Er det en som popper frem på skærmen?
Løsningen er lige for:
1. Sluk skærmen! OG KUN SKÆRMEN..
2. Tænd skærmen igen..
3. Tryk på start og derefter log af.
4. Log på igen.
5. Sluk computeren.
6. Træk alle stik ud af computeren.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "resette"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen.
Hvis det ikke virker så skriv gerne ind igen..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.