mboost-dp1
COmputer VIL ikke Starte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
da jeg købte min computer gik der et par måneder så var den svær at starte og ville kun starte nogle gange. jeg købte en ny strømforsygning og fik at vide at Chill innovaton var en god en. satte den i og den virkede perfekt, der er nu gået et par år, så ville den kun starte vis jeg klikkede på start knappen samtidig med jeg satte stikket i stikdåsen, men det har stået på i noget tid nu. men nu vil den slet ikke starte ? hvad kan det være ? lampen på motherboarded lyser når den sidder i stikket
#1 jeg har haft et lignende problem: http://newz.dk/forum/support/mangler-psu-74897#new
Sig til, hvis du får fixet dit problem :)
Sig til, hvis du får fixet dit problem :)
det et irreterne problem har lige fået den startet efter den har stået stille i 2 dage :O jeg overvejer bare at købe nu computer da den her er halv forældet også :P
Strømforsyninger står sjældent af uden grund. Jeg ville umildtbart gætte på, at vi taler om overspænding. Havde det været med korte mellemrum, kunne computeren måske nok godt kunne brænde den af. Men hælder mest til en kort overspænding. En løsning kunne være, at du køber den mindste UPS du kan finde. Så er din PSU og computer ihvertfald sikret, mod dårligdomme fra lysnettet.
Strømforsyninger står sjældent af uden grund. Jeg ville umildtbart gætte på, at vi taler om overspænding. Havde det været med korte mellemrum, kunne computeren måske nok godt kunne brænde den af. Men hælder mest til en kort overspænding. En løsning kunne være, at du køber den mindste UPS du kan finde. Så er din PSU og computer ihvertfald sikret, mod dårligdomme fra lysnettet.
1# jeg har lige købt ny computer med en defekt strømfordyning fra det mærke... butikken sagde så at de får en tredjedel af de strømforsyninger ind fra det mærke :(
tror det er stømforsyningen... kan du ikke prøve at sætte en af dine venners i eller et eller andet?!?
tror det er stømforsyningen... kan du ikke prøve at sætte en af dine venners i eller et eller andet?!?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.