mboost-dp1

Cookies

Gå til bund
Gravatar #1 - slemmebirk
4. sep. 2009 20:52
Jeg har igennem den sidste uge været ude af stand til at logge på en del sites, jeg bruger IE8, men har også prøvet i Chrome og Firefox. Nu lykkedes det mig endelig at komme ind på newz.dk ved at filføje adressen til en liste over sider som altid har adgang til cookies i IE8. Problemet er bare at det ikke virker på alle sider. Min browser er sat til at acceptere cookies og jeg kan også se at de bliver dannet i min C:\Users\Alexander Hansen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies mappe. Nogen gange kan jeg logge ind på en side og få vist min bruger, men ligeså snart jeg trykker på noget bliver jeg smidt af. Jeg har prøvet at google problemet men har ikke fundet nogle svar. Håber i kan hjælpe, det begynder så småt at være irriterende :)

Bonus info: Jeg kan kun logge på newz ved at bruge Facebook Connect. Hvis jeg bruger login formularen får jeg ingen besked om forkert brugernavn/password men bliver blot smidt af med det samme igen!
Gravatar #2 - Spiderboy
4. sep. 2009 23:21
Prøv at ryd dine cookies.
Gravatar #3 - slemmebirk
5. sep. 2009 04:48
#2 Det virker ikke, nu har jeg problemer med at logge ind på newz igen, det virker lidt tilfældigt det tog mig 4-5 forsøg hvor jeg åbnede og lukkede min browser før jeg kunne komme ind. Har prøvet at tjekke mit Antivirus for at finde ud af om det prøver at administrere mine cookies. Men har ikke kunnet finde noget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login