mboost-dp1
Crasher comon.dk i Firefox?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej med jer.
Oplever at comon.dk crasher min browser engang imellem, når man surfer rundt på deres hjemmeside. Tror også det gør sig gældende ved brug af Chrome. Hvad er jeres erfaring?
Oplever at comon.dk crasher min browser engang imellem, når man surfer rundt på deres hjemmeside. Tror også det gør sig gældende ved brug af Chrome. Hvad er jeres erfaring?
Min erfaring er at comon er så bloated af reklamer at jeg ikke engang gider spilde min tid på at bruge adblock på deres lortesite.
Hæh, det har du sådan set ret i. Nogengange løber jeg bare tør for nyheder at læse. Men selv med flashblocker crasher den Firefox :(
Jeg giver dig fuldstændig ret i det med reklamen. Det trækker loadtiden vildt op. Nogen gange ender det med at siden faktisk er mere eller mindre blank, med undtagelse af de forbandet reklamer! Så man er nød til at refreshe siden!
Off topic:
Er jeg den eneste der er rigtig træt af at få hurtigere og hurtigere internetforbindelse og så bliver farten ædt op flashfiler, der bare bliver større og størrer??
Jeg giver dig fuldstændig ret i det med reklamen. Det trækker loadtiden vildt op. Nogen gange ender det med at siden faktisk er mere eller mindre blank, med undtagelse af de forbandet reklamer! Så man er nød til at refreshe siden!
Off topic:
Er jeg den eneste der er rigtig træt af at få hurtigere og hurtigere internetforbindelse og så bliver farten ædt op flashfiler, der bare bliver større og størrer??
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.