mboost-dp1

Cybercity internet problemer

Gå til bund
Gravatar #1 - Coney
9. maj 2008 08:07
Hej.

Jeg bliver lige nødt til at få lidt hjælp her...

Cybecity skal levere 20mbit til min lejlighed men har nu efter en måneds forsinkelse informeret mig om at det er fordi jeg bor for langt fra centralen at jeg ikke kan få mere end 5mbit... Udover at jeg synes det er usandsynligt meget at miste i hastighed så bor jeg kun 2.5 km fra centralen... Altså hvor tæt skal man lige være for at kunne få internet??:S

Det synes cybercity også var mærkeligt men de sagde så at det skyldtes spænding i kablerne... Nu er mit spørgsmål så hvad fanden jeg gør:S? Jeg synes det er utroligt meget lavere end 20 mbit jeg kan blive tilbudt og at det er direkte latterligt når jeg bor i 9000, Aalborg... Udover det så har jeg haft 5mbit siden oktober uden problemer, og det var først nu under opgraderingen at der blev problemer... Jeg får 100 procent nøjagtig samme hastighed som jeg altid har gjort og det er nok egentlig det der generer mig mest... For det skulle bare være mærkeligt hvis jeg lige havde ramt rigtigt:S

Er der nogen der ved hvilke kabler der ligger i aalborg? Primært Vejgaard... For den med spænding i kablerne lyder bare rigtig underlig i mine ører hvis det er lyslederkabler de bruger...

Er der nogen andre i samme kvater der har lignende problemer??
Gravatar #2 - dyg
9. maj 2008 08:11
Jeg har samme problem, dog bor jeg i Århus. Dæmpningen er simpelthen for stor til, at jeg kan få mere end omkring 4.5mbit. Dette er ikke kun gældende for cybercity, men også for både FullRate og TDC (som jeg har været i kontakt med).
Gravatar #3 - buch
9. maj 2008 08:13
Jeg har en ven i vejgaard der lige er flyttet, men han havde en 10 M/bit linje gennem stofa. Men at vælge stofa kræver selvfølgelig lidt mod ;)
Gravatar #4 - natterjack
9. maj 2008 09:11
#1 De bruger kobberkabler.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login