mboost-dp1
De rigtige stick til de rigtige ledninger
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej alle Newz'ere
Jeg har lige købt nyt kaninet (Thermaltake M9) og har monteret bundkort PSU og alt det andet ordenligt i kabnettet.
Mit problem er at jeg ikke kan finde de rigtige stick til de ledninger der går fra tænd/sluk- knappen til bundkortet hvilket resultere i at jeg ikke kan tænde den med knappen.
En mærkelig ting er at computeren nogle gange starter når jeg tænder for stikkontakten hvor computerens strøm stikket sidder i. Men det et kun nogle gange at det sker!!!
Jeg har lige købt nyt kaninet (Thermaltake M9) og har monteret bundkort PSU og alt det andet ordenligt i kabnettet.
Mit problem er at jeg ikke kan finde de rigtige stick til de ledninger der går fra tænd/sluk- knappen til bundkortet hvilket resultere i at jeg ikke kan tænde den med knappen.
En mærkelig ting er at computeren nogle gange starter når jeg tænder for stikkontakten hvor computerens strøm stikket sidder i. Men det et kun nogle gange at det sker!!!
Så må du rigge noget til hvor du forbinder dit "power sw" kabel til pin 14 og 15 på dit atx strøm stik.
Er der nogen steder på motherboardet hvor der står 'MS' eller 'MSI', evt. P6NG? (Kig GODT efter ;).
HVIS de gør, er der en chance for at det er et af bundkortene nederst på denne side v. NVIDIA, MCP73 afsnittet. Ude til højre kan du se links til den specifikke 'P6NG'-model. Derfra kan du downloade en manual med benforbindelser.
(Lidt et skud, men Acer har brugt MSI før..)
--
Du kan også trykke på pause-tasten under opstart, og læse BIOS koden, der normalt står nederst på skærmen og så poste den her.
HVIS de gør, er der en chance for at det er et af bundkortene nederst på denne side v. NVIDIA, MCP73 afsnittet. Ude til højre kan du se links til den specifikke 'P6NG'-model. Derfra kan du downloade en manual med benforbindelser.
(Lidt et skud, men Acer har brugt MSI før..)
--
Du kan også trykke på pause-tasten under opstart, og læse BIOS koden, der normalt står nederst på skærmen og så poste den her.
Kunne det være at det er en version af MSI P6NGM-L? Check stikkene på side 29 (2-14) i denne zippede PDF. Det er den eneste MSI med Geforce 7050 baseret chipset som jeg kan finde på EDBpriser.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.