mboost-dp1
Dell BB levere blå-skæm iden opstat
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Som i kan høre, så har jeg (som mac bruger) igen problemer med min windows. Min Bærbare dell inspiron 9400 smæsker en blå kærm i hoved på mig inden opstat.
Jeg starter den, og trykker log ind. Idet den brude være logget ind får jge den klassiske blå skærm.
Noget forslag, uden at bare lave en reinstall. Har nogle ting jeg gerne vil beholde.
Kan jeg tage hardisken ud og sætte den i et eksternt kabinet og kopiere filerne over til en anden com. uden at den inficeres. Derefter sætte den tilbage og lave en reinstall?
Det skal lige siges jeg hentede nogle filer inder der åbnede i sys32. Kan det være dem der i skyld i det? og betyder det noget?
/Lars :/ Beklager der mangler er "2xR" og et "N" i overskriften
Jeg starter den, og trykker log ind. Idet den brude være logget ind får jge den klassiske blå skærm.
Noget forslag, uden at bare lave en reinstall. Har nogle ting jeg gerne vil beholde.
Kan jeg tage hardisken ud og sætte den i et eksternt kabinet og kopiere filerne over til en anden com. uden at den inficeres. Derefter sætte den tilbage og lave en reinstall?
Det skal lige siges jeg hentede nogle filer inder der åbnede i sys32. Kan det være dem der i skyld i det? og betyder det noget?
/Lars :/ Beklager der mangler er "2xR" og et "N" i overskriften
#2 - Det er i msconfig eller den avancerede boot menu (F8 menuen) at man vælger at slå automatisk genstart fra... Blå skærm og BIOS har ikke rigtig noget med hindanden at gøre. :)
#1 - Gør som #2 siger (bortset fra at du skal gøre det det rigtige sted) og skriv fejlkoden her... (Blå skærm er jo ikke kun en ulempe, det er et udemærket værktøj til diagnostisering)
#1 - Gør som #2 siger (bortset fra at du skal gøre det det rigtige sted) og skriv fejlkoden her... (Blå skærm er jo ikke kun en ulempe, det er et udemærket værktøj til diagnostisering)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.