mboost-dp1

Deppe sangene fra Monkey Business!

Gå til bund
Gravatar #1 - conFen
30. jul. 2008 01:58
Hej!

Jeg sidder med en lidt mærkværdig forespørgsel.

For nogle år tilbage lavede Monkey Business en række "sange" hvor de udskiftede ordene i de pågældende numre med enten "Johnny" eller "Depp/Deppe".

Er der nogen der tilfældigvis ved hvor man kan finde de numre, hvis det altså kan lade sig gøre?

Lige umiddelbart er mine google-evner ikke mægtige nok til lige selv at finde noget brugbart, derfor jeg vender mig mod jer.

-conFen
Gravatar #2 - Azuria
30. jul. 2008 05:53
Hov, her vil jeg lige nasse på din tråd og tilføje requesten for Lille Per sangen. :)
Gravatar #3 - MetteVoldum
30. jul. 2008 06:10
Jeg har Lille Per cd'en, så den kan vi sagtens finde til dig :D
Gravatar #4 - Azuria
30. jul. 2008 06:21
#3 i Monkey Business udgaven? ;)
Gravatar #5 - MetteVoldum
30. jul. 2008 06:23
Ahhhhh, nej.. det sagde du jo ikke noget om... haha.. Jeg er liige stået op kan du nok se :p
Gravatar #7 - Magten
30. jul. 2008 06:37
Var det hele numre de Deppede? Var det ikke kun et lille klip af hvert nummer?
Gravatar #8 - conFen
30. jul. 2008 08:30
Azuria. Nu kan jeg ikke selv huske det nummer, men er det der er en slags Metallica vs Lille Per? For så ligger vi inde med det her.

Jo, det var for det meste kun et klip. Jeg kan bare huske et bestemt nummer jeg har på hjernen og det vil ikke forsvinde.
Gravatar #9 - Jonasee
30. jul. 2008 08:36

Vis det er lille per vs. metalica så send en pm, så finder vi ud af det, det er mig confen hentyder til med vi.
Gravatar #10 - natterjack
30. jul. 2008 12:36
Fuck, jeg savner Bastardpop, Græker-Kaj, Pudsermaan, og "But why?". Klasse program.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login