mboost-dp1

DESIRE HD = WHAT DO?

Gå til bund
Gravatar #1 - xXgmzorXx
4. jun. 2011 02:40
Som I can se, så troller jeg ikke, men jeg er dog god til at trykke på caps lock for at tiltrække folk.
Pics or it didn't happen? Fan'me i orden:
http://img19.imageshack.us/img19/4831/image2011060...

Ja, som i kan se så kan se [spoiler] har vandfarve voldtaget min telefon[/spoiler] viser min skærm det der fordi det fredag, der fest, jeg er skæv og kom til at sætte mit knæ ned på skærmen.

WHAT THE FÅK DU I DO?
PS: Spoiler... svigt mig ikke. Edit: pis og lort
Gravatar #2 - LinguaIgnota
4. jun. 2011 05:59
Cool story, Peter-Peter-Brobeater.
Gravatar #3 - sissy
4. jun. 2011 06:34
Køb en ny skærm og sæt den i??
Gravatar #4 - Alrekr
4. jun. 2011 12:29
Whatever #3 said.

Jeg fandt to på ebay:
[list]
[li]Ebay 1[/li]
[li]Ebay 2[/li]
[/list]

Den første er skærm + front. Den anden er kun skærm.
Gravatar #5 - xXgmzorXx
4. jun. 2011 19:17
Lort... Jeg kan slet ikke huske alt det her?
Javel så må jeg jo give mig til at finde ud af, hvordan man nu skifter en skærm på sådan en DHD. Tak for hjælpen drenge... selvom det nu rigtigt ikke var nødvendigt.
Gravatar #6 - Alrekr
4. jun. 2011 19:22
Det plejer bare at være at skrue et par skruer ud, fjerne cover, tage det ene fladstik som forbinder telefon og skærm, tage skærmen af, sætte den nye skærms fladstik i telefonen, skrue det sammen.
Gravatar #7 - sissy
4. jun. 2011 19:30
Så nemt var det ikke på min Desire, der skulle man have al indmaden ud for at komme frem til skærmen.. :s
Gravatar #8 - Chewy
5. jun. 2011 01:04
@6
Det er på ingen form for måde simpelt, og ej hellere noget jeg på nogen form for måde vil anbefale. Men her er en guide:
Gravatar #9 - Alrekr
5. jun. 2011 09:04
#8: Det må jeg så give dig ret i. Men der er en del skridt, som man ikke behøver følge, når det 'bare' er skærmen.

(I øvrigt fucking irriterende stemme!!)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login