mboost-dp1
DR.DK streaming - hvor svært kan det være?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Meget. åbenbart.
Den stinkende kvalitet, der ikke vil i fullscreen - kan man på en eller anden måde smide det i VLC?
Har opgivet at rode med det.
Sidder på OS X med FX, og self. VLC.
Den stinkende kvalitet, der ikke vil i fullscreen - kan man på en eller anden måde smide det i VLC?
Har opgivet at rode med det.
Sidder på OS X med FX, og self. VLC.
Jeg gør det på den måde, at jeg sætter Flip4mac til at åbne i et nyt quicktime vindue, i stedet for at bruge det crippled embeddede vindue. Det kan gøres i Flip4Mac indstillingerne i Systemindstillinger.
Herfra kan jeg så enten vælge bare at køre quicktime vinduet fullscreen med æble+f, eller jeg kan vælge at kopiere stien ud fra quicktime og lægge den over i f.eks. VLC. (Dette gør jeg for at se videoer fra sputnik på mac.)
Herfra kan jeg så enten vælge bare at køre quicktime vinduet fullscreen med æble+f, eller jeg kan vælge at kopiere stien ud fra quicktime og lægge den over i f.eks. VLC. (Dette gør jeg for at se videoer fra sputnik på mac.)
#2 Tak! Så virker det sgu. Perfekt. Men DR's klassifikation af "høj" kvalitet kan vist diskuteres.
Hvor langt tid siden er det at nu, beklageligvis, døde stage6 åbnede?
Hvor langt tid siden er det at nu, beklageligvis, døde stage6 åbnede?
Det har jeg forsøgt, man kan ikke downloade de ting, der kræves og generelt fatter jeg ikke hvad de skriver.
Tø hø:
"VLC er en mediaplayer for windows, mac og linux. Med vlc kan du bla se vores h.264 stream dr1, dr2 og on demand. "
Så det er en playah, der er ansat af windows, mac og linux?
Tø hø:
"VLC er en mediaplayer for windows, mac og linux. Med vlc kan du bla se vores h.264 stream dr1, dr2 og on demand. "
Så det er en playah, der er ansat af windows, mac og linux?
Øhm downloade?
Jeg klikker bare på VLC Plugin eller Quicktime plugin, altefter om jeg ønsker at bruge Quicktime eller VLC i min browser, til at afspille det.
Du kan også bare kopiere de direkte links ind i din foretrukne afspiller.
Læs mere på deres FAQ om tweaking af indstillinger for at gøre streamingen bedre, kig evt. på deres Setup guide for VLC
Jeg klikker bare på VLC Plugin eller Quicktime plugin, altefter om jeg ønsker at bruge Quicktime eller VLC i min browser, til at afspille det.
Du kan også bare kopiere de direkte links ind i din foretrukne afspiller.
Læs mere på deres FAQ om tweaking af indstillinger for at gøre streamingen bedre, kig evt. på deres Setup guide for VLC
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.