mboost-dp1
DVD brænder vil ikke skrive på dvd-r
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Halløj !!
Jeg kan sgu ikke få min brænder til at brænde på dvd-r i nero program
Hvorfor kan jeg ikke det ????
Jeg kan sgu ikke få min brænder til at brænde på dvd-r i nero program
Hvorfor kan jeg ikke det ????
Hvad med at prøve med en ny skive, eller opdatere din version af Nero?
Der er intet i Nero der forhindrer dig i at brænde til DVD-R, kun din hardware eller et dårligt medie.
Det kan også sagtens være firmwaren i dvd brænderen, der ikke understøtter lige nøjagtigt den type medie du har lagt i.
Det kan der så være mange årsager til, men den mest almindelige er, at typen af DVD-R formatet(hastighed, materiale brug osv.) ikke eksisterede da din brænder blev produceret.
Der er intet i Nero der forhindrer dig i at brænde til DVD-R, kun din hardware eller et dårligt medie.
Det kan også sagtens være firmwaren i dvd brænderen, der ikke understøtter lige nøjagtigt den type medie du har lagt i.
Det kan der så være mange årsager til, men den mest almindelige er, at typen af DVD-R formatet(hastighed, materiale brug osv.) ikke eksisterede da din brænder blev produceret.
Ved du i øvrigt hvad drevet hedder?
Eks.: Plextor PX-810SA, så kan du ikke bare se hvad drevet kan, men også hente ny firmware(om nødvendigt).
Eks.: Plextor PX-810SA, så kan du ikke bare se hvad drevet kan, men også hente ny firmware(om nødvendigt).
Plejer at stå oven på drevet, før det er sat i.
Men ja (hvis det er XP) Min computer-> højreklik på drev->egenskaber->fanebladet hardware.
Der skulle der gerne være et hint om hvad der sidder i, det er dog ikke alle producenter der skriver det lige godt, men kør nummeret engang i gennem google og der burde dukke noget op :)
Plejer at stå oven på drevet, før det er sat i.
Men ja (hvis det er XP) Min computer-> højreklik på drev->egenskaber->fanebladet hardware.
Der skulle der gerne være et hint om hvad der sidder i, det er dog ikke alle producenter der skriver det lige godt, men kør nummeret engang i gennem google og der burde dukke noget op :)
Nu har jeg fundt mærke og fabrikation og i specifikation står der at den burde kunne brænde alle typer !!!!
Så nu er jeg på udkig efter en anden brænder !!!!!!!!!!!!
Så nu er jeg på udkig efter en anden brænder !!!!!!!!!!!!
Jeg kan se at det er et meget gammelt drev, og måske derfor du har problemer, og det lader til at Sony er i gang med at overtage NEC, der står hvertfald Sony NEC på den officielle side jeg fandt.
Der var dog ingen firmware... går ud fra at de mener at drevet er alt for gammelt til stadigvæk at yde support.
Men de har en hel del hos CDfreaks, og nej aner ikke om det vil hjælpe.
Men måske kan du finde lidt hjælp hos CDRinfo
Der var dog ingen firmware... går ud fra at de mener at drevet er alt for gammelt til stadigvæk at yde support.
Men de har en hel del hos CDfreaks, og nej aner ikke om det vil hjælpe.
Men måske kan du finde lidt hjælp hos CDRinfo
Hey fandt den alligevel hos NEC, det er den nyeste officielle v. 2.1B
http://www.sonynec-optiarc.de/uploads/Rg/tK/RgtKbO...
Det er et direkte link til .zip filen.
Den nyeste uofficielle hedder 2.R8, som kan hentes fra CDfreaks
http://www.sonynec-optiarc.de/uploads/Rg/tK/RgtKbO...
Det er et direkte link til .zip filen.
Den nyeste uofficielle hedder 2.R8, som kan hentes fra CDfreaks
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.