mboost-dp1
DVD-drev kaput?!?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Davs med jer.
Jeg kører pc og har en bærbar lige fortiden.
Mit problem er, at mit DVD-drev ikke vil registre de CD-/DVD'er jeg sætter i.
Jeg har ikke voldet min bærbar eller givet den nogle former for slag eller stød. Jeg er god til software og den slags, men når det kommer til hardware står jeg af. Ville meget gerne have nået hjælp. Eller bare en forklaring på problemet.
En ting jeg gerne ville undlade, er at sende min bærbar til reparation.
PLZ HJÆP!!!!
Jeg kører pc og har en bærbar lige fortiden.
Mit problem er, at mit DVD-drev ikke vil registre de CD-/DVD'er jeg sætter i.
Jeg har ikke voldet min bærbar eller givet den nogle former for slag eller stød. Jeg er god til software og den slags, men når det kommer til hardware står jeg af. Ville meget gerne have nået hjælp. Eller bare en forklaring på problemet.
En ting jeg gerne ville undlade, er at sende min bærbar til reparation.
PLZ HJÆP!!!!
#3 Såfremt du kan åbne drevet så du kan kigge direkte på læse hovedet.
Alm drev er dog ikke når så udsat som dem i en bærbar.
Du kan også købe en såkald renseskive(hærværk) med børster, denne vil med høj hastighed køre en børste over læse hovedet.
Kan dog ikke anbefale brugen af en sådan :)
#4 ;) Way to go :)
Alm drev er dog ikke når så udsat som dem i en bærbar.
Du kan også købe en såkald renseskive(hærværk) med børster, denne vil med høj hastighed køre en børste over læse hovedet.
Kan dog ikke anbefale brugen af en sådan :)
#4 ;) Way to go :)
Nu har jeg prøvet tricket med spritten og det virkede ikke!!!
Kan mit DVD-drev virkelig være gået i stykker???
Når jeg sætter disc'en i drevet kan jeg hører at det ''arbejde'', men disc'en bliver ikke registreret???
Kan det være læseren der er noget galt med???
Jeg er helt lost....
Kan mit DVD-drev virkelig være gået i stykker???
Når jeg sætter disc'en i drevet kan jeg hører at det ''arbejde'', men disc'en bliver ikke registreret???
Kan det være læseren der er noget galt med???
Jeg er helt lost....
#10 Kan sagtens ske at drevet er defekt.. Ring til din teknisk support og få et nyt (så fremt du stadig har garanti)..
Hvad er det for en bærbar?
Som en sidste udvej kan du prøve tricket med at fjern upper/lower filters... Jeg har godt nok aldrig oplevet at det har virket, men man ved jo aldrig.. Kan du boote fra f.eks en windows CD? Hvis du ikke kan kan du ligeså godt lade være med at rydde de filters
Hvad er det for en bærbar?
Som en sidste udvej kan du prøve tricket med at fjern upper/lower filters... Jeg har godt nok aldrig oplevet at det har virket, men man ved jo aldrig.. Kan du boote fra f.eks en windows CD? Hvis du ikke kan kan du ligeså godt lade være med at rydde de filters
phil513 (12) skrev:Jeg har faktisk lige været ude og aflevere mit DVD-drev hos zepto.......så i behøver ikke at hjælpe mig mere. jeg har styr på det!!
Ehm, ja du har måske, men har zepto ikke. :D Kommer altid til at tænke på dem fra min klasse, alle der har/har haft zepto, de fæeste har fået repareret deres computere et par gange :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.