mboost-dp1
EKSTERN PÅ MAC VIRKER, MEN IKKE PÅ XP!?!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey drenge og piger...
Jeg har et møgirriterende problem med mig i dag.
Min eksterne HD, den er stoppet med at virker på min stationær (med win. xp) men der er absolut ingen problemer når jeg sætter den til maccen, den popper bare lidt op og er klar til brug.
Det er det kort og det lange, ved ikke hvad det dog kan være...
Alle andre USB enheder virker fint, lige fra mus og keyboard, til usbsticks og midiKLAVER...
Så jeg mener der jo må være tale om en softwarefejl af en art af en art @ min stationær.
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med det her :)
//Fortabt nørd!
Jeg har et møgirriterende problem med mig i dag.
Min eksterne HD, den er stoppet med at virker på min stationær (med win. xp) men der er absolut ingen problemer når jeg sætter den til maccen, den popper bare lidt op og er klar til brug.
Det er det kort og det lange, ved ikke hvad det dog kan være...
Alle andre USB enheder virker fint, lige fra mus og keyboard, til usbsticks og midiKLAVER...
Så jeg mener der jo må være tale om en softwarefejl af en art af en art @ min stationær.
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med det her :)
//Fortabt nørd!
Jeg kan ikke se den under disk¨håndtering.
Men hvis den mangler et bogstav, ville jeg så ikke kunne se den?`
Eller hvordan tildeler jeg den et nyt hvis det er ?
:S
Men hvis den mangler et bogstav, ville jeg så ikke kunne se den?`
Eller hvordan tildeler jeg den et nyt hvis det er ?
:S
#6 Den vil stadig dukke op i Diskhåndtering ligegyldigt om den kende filsystemet eller ej.
Prøv med en anden USB-port eller check om den du prøver med virker med mus eller andet.
Prøv med en anden USB-port eller check om den du prøver med virker med mus eller andet.
Jeg kan ikke se den via enhedshåndtering, jeg har prøvet alle usbporte, ja det er NTFS :)
Det er lidt af en thougie :S
Det er lidt af en thougie :S
OMG :D Læser folk hvad der er skrevet inden de poster?
Alle USB.porte virker som de skal, ja har prøvet andre computere, jeg kan ikke fjerne den via enhedshåntering da jeg som sagt ikke kan se den på min comp.
"Kommet til at formatere den på maccen" WTF*?
Tak for jeres interesse anyways folkens :)
chipset updated, stadig ingen held.
*Sry sproget.
Alle USB.porte virker som de skal, ja har prøvet andre computere, jeg kan ikke fjerne den via enhedshåntering da jeg som sagt ikke kan se den på min comp.
"Kommet til at formatere den på maccen" WTF*?
Tak for jeres interesse anyways folkens :)
chipset updated, stadig ingen held.
*Sry sproget.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.