mboost-dp1
En lås til en computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa, skal bruge en hurtig lås til en win xp hvor den låser comp når man starter op... andet end windows og bios kode..
enkel og hurtig at bruge.. smider den selv under startup hvis det er det der skal til :) takker
enkel og hurtig at bruge.. smider den selv under startup hvis det er det der skal til :) takker
Hvis det ikke må være Windows, hvad mener du så med at du selv kan smide den under startup?
Hvis det må være Windows kan du lave en genvej med følgende kommando:
Denne genvej kan du så lægge ind under startup, og den vil låse efter du har startet op/logget ind.
Ellers findes der også hardware boxe, til indbygning, der laver access control...
/3214n.
Hvis det må være Windows kan du lave en genvej med følgende kommando:
rundll32.exe user32.dll, LockWorkStation
Denne genvej kan du så lægge ind under startup, og den vil låse efter du har startet op/logget ind.
Ellers findes der også hardware boxe, til indbygning, der laver access control...
/3214n.
der burde være et program, som bare kan poppe op i starten og kræve en kode, ligesom windows gør, bare lukke af indtil koden er tastet
jamen har du fysiks adgang til computer så er der ikke ret meget der er sikkert mere...
jeg kender ikke lige noget gratis software den kan kryptere system disken men ved at der nogen stykker kommeciele
jeg kender ikke lige noget gratis software den kan kryptere system disken men ved at der nogen stykker kommeciele
MadeInRussia...
Jeg kom uden din lås, find en anden...
så kan du da lære noget...
husk...!
skriv ikke dine koder så uforsigtigt... xD
Jeg kom uden din lås, find en anden...
så kan du da lære noget...
husk...!
skriv ikke dine koder så uforsigtigt... xD
Hvad med at omgåes nogle ordentlige venner istedet for bloatheads, der synes det er sjovt at misbruge andres uforsigtighed?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.