mboost-dp1
Er der forskel på HDMI-kabler?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
jeg skal bruge et HDMI kabel, men priserne synes jeg varierer rimlig meget (Er der forskel på dem?). TVet er et HD-Rdy, og skal bruge kablet til at forbinde min PS3 til at se Blu-Ray film. Det billigeste kabel der nu virker flawless er det bedste for mig. Links er appreciated :D
- På forhånd tak.
jeg skal bruge et HDMI kabel, men priserne synes jeg varierer rimlig meget (Er der forskel på dem?). TVet er et HD-Rdy, og skal bruge kablet til at forbinde min PS3 til at se Blu-Ray film. Det billigeste kabel der nu virker flawless er det bedste for mig. Links er appreciated :D
- På forhånd tak.
Ja der er forskel.
Har selv 2.
et på 1m, til 500,-.. (betalte 300,-)
et på 5m, til 299,-.. (Fra bilka)
Det på 1m bruger jeg til at sende billede og lyd op til min receiver. Det er HDMI 1.3a og kan derfor sende DTS-HD MA. Hvilket der findes kabler der ikke kan.
Det andet er også 1.3a men af en lavere kvalitet. Og bliver brugt til at sende billede fra receiver til Tv.
Med mindre du har noget sindsygt lyd udstyr, der kan mærke forskel på at du nyser på kablet. Så får du intet ud af det.
Og på billed siden er der intet at komme efter. Så længe du ikke finder det dårligste kabel overhovedet. Dem fra bilka er fine nok.
I sidste ende er det nok ligegyldigt for dig. Jeg tror ikke du kan mærke forskel.
Jeg kan hvis jeg skifter mellem kablerne se/høre forskel.
Men tror ikke jeg kunne gætte hvilket kabel der sad i, hvis jeg kom ind til en blind screening.
Har selv 2.
et på 1m, til 500,-.. (betalte 300,-)
et på 5m, til 299,-.. (Fra bilka)
Det på 1m bruger jeg til at sende billede og lyd op til min receiver. Det er HDMI 1.3a og kan derfor sende DTS-HD MA. Hvilket der findes kabler der ikke kan.
Det andet er også 1.3a men af en lavere kvalitet. Og bliver brugt til at sende billede fra receiver til Tv.
Med mindre du har noget sindsygt lyd udstyr, der kan mærke forskel på at du nyser på kablet. Så får du intet ud af det.
Og på billed siden er der intet at komme efter. Så længe du ikke finder det dårligste kabel overhovedet. Dem fra bilka er fine nok.
I sidste ende er det nok ligegyldigt for dig. Jeg tror ikke du kan mærke forskel.
Jeg kan hvis jeg skifter mellem kablerne se/høre forskel.
Men tror ikke jeg kunne gætte hvilket kabel der sad i, hvis jeg kom ind til en blind screening.
www.google.comlolage (3) skrev:Okay, har ikke den store lyd. Nogen chance for du kan linke til et kabel jeg kan købe online, som du købte i bilka ? ^^
Skriv Køb HDMI Kabel
WOW er det ikke smart!!!!!!!!!!!!!
Ej hvor ville det være synd for dig hvis du skulle til at kigge nogen sider igennem, for at se prisen....lolage (5) skrev:ja men så kan der jo forekomme resultater i den dyre ende af HDMI-kabler som jeg ikke behøver, og så skal jeg rode mange sider igennem! Noob :D
http://www.avconnection.dk/
GOGOGOGOGOGOGOGOGOGO!
Sigh, ungdommen nutildags.. :)
#Topic
Ja, der er forskel.
Nej, du kan se forskellen umiddelbart.
Et digitalt signal er.. Digitalt.
Dvs at det foerst bliver afkodet i afspilleren og der skal derfor noget serioes interferens til foer der sker noget maerkbart.
Jitter kan vaere et problemt, men jeg har det billigste af det billigste siddende til min Onkyo og mit Samsung LCD tv. Jeg kan ikke se noget jiitter, farve-tearing, misfarvning ... Anything.
Digital be good for you :)
GOGOGOGOGOGOGOGOGOGO!
Sigh, ungdommen nutildags.. :)
#Topic
Ja, der er forskel.
Nej, du kan se forskellen umiddelbart.
Et digitalt signal er.. Digitalt.
Dvs at det foerst bliver afkodet i afspilleren og der skal derfor noget serioes interferens til foer der sker noget maerkbart.
Jitter kan vaere et problemt, men jeg har det billigste af det billigste siddende til min Onkyo og mit Samsung LCD tv. Jeg kan ikke se noget jiitter, farve-tearing, misfarvning ... Anything.
Digital be good for you :)
Jawohl, fandt så det her:
http://www.coolshop.dk/catalog/product/52363-ps3-h...
Efter at havde kigget link igennem fra #7. For ligesom at se hvad noget godt er. Grunde n til jeg så bestiller fra Coolshop er da jeg har en anden ordre liggende og når man bestiller over 300,- får man et "coolshop point", som er 10kr rabat til næste ordre :D.. Så har jeg 3 point nu :p
http://www.coolshop.dk/catalog/product/52363-ps3-h...
Efter at havde kigget link igennem fra #7. For ligesom at se hvad noget godt er. Grunde n til jeg så bestiller fra Coolshop er da jeg har en anden ordre liggende og når man bestiller over 300,- får man et "coolshop point", som er 10kr rabat til næste ordre :D.. Så har jeg 3 point nu :p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.