mboost-dp1
Excel - Pivottable hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hjælp - for guds skyld hjælp. Jeg har nu knoklet med samme problem i 2 timer og har søgt internettet tyndt uden at finde et resultat der gav bare en lille smule hjælp.
Jeg arbejder med Pivottables i Excel 2007.
Jeg har følgende pivottable.
Mit problem er at den viser fint data(også nuller) når der er mindst 1 sæt data tilstede.
F.eks.
Det her virker.
Det her virker ikke.
Jeg vil gerne have den til at vise 0(nul) i felterne når der nu ikke er noget data overhovedet. Og ikke blot de blanke felter. Jeg har sat følgende op i settings:
"Pivottable Options - For empty cells show: 0" + "Field Settings - Layout & Print - Show items with no data".
Jeg arbejder med Pivottables i Excel 2007.
Jeg har følgende pivottable.
Mit problem er at den viser fint data(også nuller) når der er mindst 1 sæt data tilstede.
F.eks.
Det her virker.
Det her virker ikke.
Jeg vil gerne have den til at vise 0(nul) i felterne når der nu ikke er noget data overhovedet. Og ikke blot de blanke felter. Jeg har sat følgende op i settings:
"Pivottable Options - For empty cells show: 0" + "Field Settings - Layout & Print - Show items with no data".
Jeg kan ikke genskabe dit problem. Hvis jeg laver pivottabellen med data, sætter den op (empty cells = 0, show items with no data), sletter data og refresher pivottabellen så står der 0 i values.
Du har Keywords som row label. Prøv evt. at lave count of Keywords i values i stedet for count of IDs.
Du har Keywords som row label. Prøv evt. at lave count of Keywords i values i stedet for count of IDs.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.