mboost-dp1
Eyetv Hybrid + Windows 7 = no channels found?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej kloge newzere
Jeg har købt en eyetv hybrid og jeg har fået det til at virke under OS X, men jeg har prøvet forgæves flere gange at søge efter kanaler under Windows 7.
Der her står på deres hjemmeside:
Jeg har installeret driveren til Eyetv Hybrid i W7, så det er ikke driveren der er problemet.
Jeg har også prøvet at installere TerraTec Home Cinema som fulgte med i købet. Jeg har fået samme resultat fra Windows Media Center: No channels found.
Jeg har kanalerne fra Nørretranders Antenne Forening. Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at løse mit problem?
Edit: Jeg kan finde analoge kanale, men jeg kan ikke finde digitale kanaler.
Jeg har købt en eyetv hybrid og jeg har fået det til at virke under OS X, men jeg har prøvet forgæves flere gange at søge efter kanaler under Windows 7.
Der her står på deres hjemmeside:
http://www.elgato.com/elgato/na/mainmenu/products/EyeTV-Hybrid-10/product2.en.html skrev:
Windows Compatibility
You can use EyeTV Hybrid with a Mac or PC. EyeTV Hybrid is compatible with Windows 7 and works great with Windows Media Center.
Jeg har installeret driveren til Eyetv Hybrid i W7, så det er ikke driveren der er problemet.
Jeg har også prøvet at installere TerraTec Home Cinema som fulgte med i købet. Jeg har fået samme resultat fra Windows Media Center: No channels found.
Jeg har kanalerne fra Nørretranders Antenne Forening. Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at løse mit problem?
Edit: Jeg kan finde analoge kanale, men jeg kan ikke finde digitale kanaler.
Skal bruge lidt mere information, men umiddelbart tyder det på at den ikke har de rigtige specifikationer i forbindelse med digital modtagelse. Om det så er fordi den ikke har dvb-c tuner, mangler en mpeg4 dekoder eller fordi at den ikke kan dekode krypteringen som dit udbyder bruger skal jeg ikke kunne sige.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.