mboost-dp1

Fake? .....

Gå til bund
Gravatar #1 - lolage
17. aug. 2008 23:01
Fake?

--

Vous êtes invité :: FROM MR.RAHA.ALI.MUSA. IF YOU ARE INTERESTED GET BACK TO ME
Par votre hôte: Rahaali Musa

Greetings to you, I am Mr.RAHA.Ali. the Account Manager of Late Mr. Morris Thompson in ( B.S.I.C)Bank, here in Burkina Faso Ouagadougou Africa. I discovered his Dormant Account with a huge amount of Money Valued (Fourteen Million Dollars only) that belongs to late Mr. Morris Thompson who died in a plane crash with his entire family, if your are interested to run this deal with me, then more details will be discussed once I hear from you and 40% for you while 60% for me

Date: vendredi 15 août 2008
Heure: 14h 00 - 15h 00 (GMT+00:00)

Viendrez-vous ? Répondre à cette invitation

--

Sq man lige ringe og høre om dealen? XD
Gravatar #2 - reefermadness  
17. aug. 2008 23:21
Ja gør det mand! for fanden tag chancen send ham alle dine lommepenge/SU/lønning :P
Gravatar #3 - ZenN
18. aug. 2008 05:20
præcis! jeg har (næsten) gjort det. JEG KAN MÆRKE AT DET KOMMER TIL AT VIRKE! :O
Gravatar #4 - BurningShadow
18. aug. 2008 05:21
Jeg tror sgu ikke det er fake, det er faktisk meget normalt at man kontakter vildt fremmede folk, og tilbyder dem ufattelige summer.
Bare kør på, og lad dig ikke skræmme af at der er et par gebyre undervejs, du får jo så rigeligt dækket dine omkostninger, til sidst.
Gravatar #5 - Ronson ⅍
18. aug. 2008 06:46
ADVARSEL!! LAD VÆRE!! Det er snyd!
Du har nok overset du kun får 40% - OG IKKE ALLE PENGENE!!
Gravatar #7 - karga
18. aug. 2008 07:57
Ved godt jeg træder nogle mennesker over tæerne når jeg siger det her, men folk der går i de her fælder har altså fortjent det.. det morer mig næsten at folk smider al logisk sans, hvis man vifter en million foran næsen på dem
Gravatar #8 - <3Thinkpads
18. aug. 2008 08:55
Fuck, normalt ville jeg sige at det var svindel men denne her virker altså god nok. Go for it! Gid det var mig som havde fået sådan en og kunne blive rig.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
18. aug. 2008 11:28
#8 Hvis du overfører 20.000.000 kr til min konto, så lover jeg, på spejderære!, at jeg vil sende dig for 30.000.000 kr. i 5 øre-frimærker på eet postkort fra Langbortistan inden 9 skudår.

Er du så glad?
Gravatar #10 - lolage
18. aug. 2008 11:43
Mange skriver ting om at jeg skal sende mine penge med det samme - altså i sjov fordi det højst sandssynlig er fake - men aftalen indgår jo ikke at sende nogle penge, men bare at ringe, sige man er med og få 40% ? xD .

Hvis nogen tror på den er de velkommen til at tage min plads i det her og skrive hva der sker :b
Gravatar #11 - karga
18. aug. 2008 11:46
#10 og du tror ikke at der "pludselig" opstår et problem, så du lige skal sætte x antal kroner ind på en offshore konto, før du kan få dine millioner? :)
Gravatar #12 - Svindleren
18. aug. 2008 17:51
#10: lolage

Jeg fik en besked fra en fra uganda... DET ER IKKE FAKE !! nu er jeg faktisk blevet en masse penge rigere... jeg har købt en ny bil og været ude og rejse... du skal bare ringe og aftale med vedkommende..

jeg har desværre ingen beviser, da skatte far vil opdage det :-/
Gravatar #13 - 2xmy
18. aug. 2008 17:59
Jeg vil umiddelbart tro, at du står i en god situation til at forhandle din procentandel op. Der er jo en grund til at det er dig og ikke Mr. Hvem-som-helst, han har kontaktet.

Pres citronen!

Det er længe siden jeg har fået den slags selv, men jeg erindre da at der gemmer sig en hvis underholdningsværdi, hvis man svarer manden.

Et godt eksempel her:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/119838685...

http://www.419eater.com/html/letters.htm

Så længe vi holder dem beskæftiget, har de ikke tid til at snørre nogle der reelt er hoppet på den. Et mål kunne jo være, at sende dem så mange falske svar fra Danmark at de generelt opgiver svar herfra ;)
Gravatar #14 - noramskull
18. aug. 2008 18:24

Du skulle aldrig have postet her, nu har jeg sendt ham alle mine penge og nu er de 14 millioner mine!

So long suckers! :D
Gravatar #15 - lolage
18. aug. 2008 18:54
Æv altså, cheats #14 x(.
Gravatar #16 - rackbox
18. aug. 2008 19:00
#13 FFS et fedt link!!! Sidder og læser det allermest fantastiske antiscam: http://www.419eater.com/html/bigman.htm

Har ALDRIG NOGENSINDE grinet så højlydt over den slags!!!
Gravatar #17 - noramskull
19. aug. 2008 08:19
Heh, kom til at tænke på at de i princippet godt kunne love de 14 millioner i zimbabwe dollar, hvis de bare lod zimbabwe være underforstået. Det er vel 5 danske kr. eller sådan noget, og så har de i princippet ikke snydt :D
Gravatar #18 - natterjack
19. aug. 2008 10:04
#16 Fuck, hvor er det fedt. :D Er lige gået til side 2.
Gravatar #19 - Zombie Steve Jobs
19. aug. 2008 11:23
Jeg kan stå for handlen. Min onkel arbejder i Fionia, så han er maga sej.
Men han skal bare lige have 8.000 og 10% af det samlede beløb. Du kan lige smide dem på min konto, så ordner vi resten :)
Gravatar #20 - Zombie Steve Jobs
19. aug. 2008 11:33
Haha, det er da mega fedt!

On opening the package I was given a great shock as some kind of rodent jumped out and nearly had my eye out, the little bastard. My personal assistant Mr. Ernest Crevis acted quickly and managed to capture the rodent with his fireman's helmet.

Jeg poster den igen, for 10 gang, for dem, der ikke har set den:
(Powerbook prank)
http://www.zug.com/pranks/powerbook
Gravatar #21 - Zombie Steve Jobs
19. aug. 2008 11:43
the rodent was an African Tree squirrel (Helioscirurus sp.) and could only have come from your part of the world, unless of course it had escaped from a local zoo, which I find very unlikely as we have no motorbikes in the city.

omg.
Gravatar #22 - zin
19. aug. 2008 12:22
#19->21: Så, rolig nu.. :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login