mboost-dp1

fallout 3 stuck!

Gå til bund
Gravatar #1 - madeinrussia
7. nov. 2008 18:58
Jeg er lige i starten ved den der GOAT test, men efter at havde sat mig ned kan jeg intet gøre, de andre sidder og skriver mens jeg ikke har noget at lave.. what the hell går det ud på? mangler jeg at gøre noget inden jeg sætter mig?
Gravatar #2 - Bachy
7. nov. 2008 21:46
Jeg skal ikke kunne sige om du mangler noget, jeg fik lov at springe den over, og ham læreren ville så dække over mig :)
Gravatar #3 - DanaKaZ
7. nov. 2008 22:22
#1 Den skulle gerne bare gå igang af sig selv, efter du har sat dig. Har du prøvet at starte helt forfra?
Gravatar #4 - madeinrussia
8. nov. 2008 10:50
Prøvede et par gangen, villehelst ikke snyde med læreren, men blev nødt til det, anden gang sad jeg fast i en "lampe" så han nærmest zoomede ud også ku jeg ikke bevæge mig, da den efter 1min stod stille kunne jeg gå 1 skridt, for at sidde fast igen..

totalt irriterende 2 bugs allerede og det er første bane :P
Gravatar #5 - DanaKaZ
8. nov. 2008 10:52
Du er sgu lidt uheldig, har igennem hele spillet kun stødt på et par stykker og de har udelukkende været af kosmetisk art.
Gravatar #6 - madeinrussia
9. nov. 2008 02:43
#5 er meget tæt på at droppe det, nu 3 fejl.. daaaaaaanm.. gik istå igen så sad bare og ventede på jeg blev ownet.. som om jeg har en eller anden DEMO eller sådan noget cracked noget.. den er dog købt hos coolshop, så burde da være legit?
Gravatar #7 - Tais
9. nov. 2008 02:58
Jeg har ikke hørt om de problemer men prøv evt at hente den nyeste patch.
Gravatar #8 - gentox
9. nov. 2008 03:47
madeinrussia, kan slet ikke genkende nogen af de problemer du har.
Hvilken version har du købt?

Den jeg spiller er til PC, og udover nogen af de tekniske problemer der har plaget det, så har jeg ikke haft nogen af spilmæssig art.
Gravatar #9 - DanaKaZ
9. nov. 2008 08:50
#6 Det ville være synd. Prøv at geninstallere det og så starte helt forfra.

#7 Tror ikke at der er nogen patch endnu, det kom ud for 9 dage siden.
Gravatar #10 - DaddZ
9. nov. 2008 09:41
#9 Der udkom faktisk en patch for et par dage siden....

http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/patches....
Gravatar #11 - DanaKaZ
9. nov. 2008 09:44
#10 Vildt, det er ærgeligt at det er så buggy det spil.
Gravatar #12 - madeinrussia
9. nov. 2008 12:31
#11 Det er dog ps3 version som opdaterer sig selv :/ så det kan ikke være grunden.

Ja okay, 3 fejl men også store af slags hvor jeg SKU lave load game for at komme videre, ikke just sjovt.. men stadig fedt nok spil, nogen ting er måske lidt "overdrevne" fx. hvorfor skal man kunne samle kopper og glas op ;p
Gravatar #13 - DanaKaZ
9. nov. 2008 12:34
#12 Du har mulighed for at bygge et våben som kan bruge affald som ammo. Derfor. :-)
Gravatar #14 - gentox
9. nov. 2008 13:49
Netop PS3 versionen har fået et dårligt ry, for at være den der er værst plaget af de 3 udgaver, både med hensyn til generelle fejl og grafiske fejl.
Gravatar #15 - madeinrussia
18. nov. 2008 16:35
weirdo bugg jeg har fået nu, alt hvad folk siger, går videre uden jeg kan nå at læse det.. fkatisk skide irriterende når man prøver at følge med i historien.. :/
Gravatar #16 - fidomuh
18. nov. 2008 16:42

Du har sat dig paa den forkerte stol.

Du kan set det ved at hende pigen ( typisk ) stadig staar op, hvorfor du skal rejse dig og saette dig paa "din" stol.
Gravatar #17 - madeinrussia
18. nov. 2008 17:49
#16 Kunne ikke rejse mig igen, lavede nyt game og "meget" færre bugs var der der..

nu har jeg 2 quests jeg fatter anker af, den hvor man skal finde et sted til drengen hvor han kan bo, og den hvor man skal lære mere om den androide robot der er stukket af.. ingen af dem viser sig på kortet.. :/
Gravatar #18 - trylleklovn
18. nov. 2008 17:55
#17 Skal man ikke markere questen før den vises på kortet? Det gør du måske også?
Gravatar #19 - madeinrussia
18. nov. 2008 18:13
Jep, men med de 2 sker der sku nada :p og hvis jeg skal lede HELE kortet igennem for de quests dør jeg :)
Gravatar #20 - fidomuh
18. nov. 2008 18:34

Dunno, det var ogsaa ret tricky for mig at rejse mig igen..

Skulle have kameraet i den "korrekte" vinkel og klikke paa baade mig selv, bordet og gulvet en milliard gange foer han gad flytte sig -.-

... Derudover synes jeg ikke det var et synderligt fedt spil.
En milliard bugs.. Og bugs som ogsaa var der i Oblivion -.-
Gravatar #21 - gentox
18. nov. 2008 19:01
madeinrussia, du kan finde et svar på de fleste af dine spørgsmål her.

Spørgsmålet er bare om du har lyst?

Edit: Glemte kortet.
Gravatar #22 - madeinrussia
18. nov. 2008 19:09
#21 mage til uoverskuelig side :/ men sidder og fedter rundt derinde nu..

har faktisk søgt på mange guides osv. svært at finde andet end til bogen og til main quests syntes jeg.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login