mboost-dp1
fallout 3 stuck!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er lige i starten ved den der GOAT test, men efter at havde sat mig ned kan jeg intet gøre, de andre sidder og skriver mens jeg ikke har noget at lave.. what the hell går det ud på? mangler jeg at gøre noget inden jeg sætter mig?
Prøvede et par gangen, villehelst ikke snyde med læreren, men blev nødt til det, anden gang sad jeg fast i en "lampe" så han nærmest zoomede ud også ku jeg ikke bevæge mig, da den efter 1min stod stille kunne jeg gå 1 skridt, for at sidde fast igen..
totalt irriterende 2 bugs allerede og det er første bane :P
totalt irriterende 2 bugs allerede og det er første bane :P
#9 Der udkom faktisk en patch for et par dage siden....
http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/patches....
http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/patches....
#11 Det er dog ps3 version som opdaterer sig selv :/ så det kan ikke være grunden.
Ja okay, 3 fejl men også store af slags hvor jeg SKU lave load game for at komme videre, ikke just sjovt.. men stadig fedt nok spil, nogen ting er måske lidt "overdrevne" fx. hvorfor skal man kunne samle kopper og glas op ;p
Ja okay, 3 fejl men også store af slags hvor jeg SKU lave load game for at komme videre, ikke just sjovt.. men stadig fedt nok spil, nogen ting er måske lidt "overdrevne" fx. hvorfor skal man kunne samle kopper og glas op ;p
weirdo bugg jeg har fået nu, alt hvad folk siger, går videre uden jeg kan nå at læse det.. fkatisk skide irriterende når man prøver at følge med i historien.. :/
#16 Kunne ikke rejse mig igen, lavede nyt game og "meget" færre bugs var der der..
nu har jeg 2 quests jeg fatter anker af, den hvor man skal finde et sted til drengen hvor han kan bo, og den hvor man skal lære mere om den androide robot der er stukket af.. ingen af dem viser sig på kortet.. :/
nu har jeg 2 quests jeg fatter anker af, den hvor man skal finde et sted til drengen hvor han kan bo, og den hvor man skal lære mere om den androide robot der er stukket af.. ingen af dem viser sig på kortet.. :/
#17 Skal man ikke markere questen før den vises på kortet? Det gør du måske også?
Jep, men med de 2 sker der sku nada :p og hvis jeg skal lede HELE kortet igennem for de quests dør jeg :)
Dunno, det var ogsaa ret tricky for mig at rejse mig igen..
Skulle have kameraet i den "korrekte" vinkel og klikke paa baade mig selv, bordet og gulvet en milliard gange foer han gad flytte sig -.-
... Derudover synes jeg ikke det var et synderligt fedt spil.
En milliard bugs.. Og bugs som ogsaa var der i Oblivion -.-
Dunno, det var ogsaa ret tricky for mig at rejse mig igen..
Skulle have kameraet i den "korrekte" vinkel og klikke paa baade mig selv, bordet og gulvet en milliard gange foer han gad flytte sig -.-
... Derudover synes jeg ikke det var et synderligt fedt spil.
En milliard bugs.. Og bugs som ogsaa var der i Oblivion -.-
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.