mboost-dp1
Familynet BookPC - anden runde
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har kæmpet længe med min Familynet PC, som ikke vil starte. Jeg er nu nået frem til følgende:
ATX-strømforsyningen får simpelthen ikke startsignal fra motherboardet!
Jeg har påvist dette ved at kortslutte den grønne ledning med ground på strømforsyningens udgange. Når jeg gør dette, så booter den.
Herfra er jeg helt gået død. Jeg har 2 maskiner med samme problem, og frygter at jeg snart har 3. Den 3. PC er desværre ret vigtig i forbindelse med mit arbejde, så jeg skal have fundet en løsning, før jeg risikerer at den ikke vil boote op igen, når jeg slukker den om 2 uger.
NE1?
ATX-strømforsyningen får simpelthen ikke startsignal fra motherboardet!
Jeg har påvist dette ved at kortslutte den grønne ledning med ground på strømforsyningens udgange. Når jeg gør dette, så booter den.
Herfra er jeg helt gået død. Jeg har 2 maskiner med samme problem, og frygter at jeg snart har 3. Den 3. PC er desværre ret vigtig i forbindelse med mit arbejde, så jeg skal have fundet en løsning, før jeg risikerer at den ikke vil boote op igen, når jeg slukker den om 2 uger.
NE1?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.