mboost-dp1

Fejl i Word 08 Os X (marker bold gør hele dokument bold)

Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
17. dec. 2008 12:38
Når jeg åbner et nyt dokument vælger jeg profilen "NORMAL FOR HELVEDE LORTE PROGRAM" for at slippe for dobbelt linjeafstand og den grimme Calibri font.

Så skriver jeg

Hej overskrift

Hej selvetekst

Markerer jeg Hej selvetekst og gør den bold så bliver hele dokumentet bold, trykker jeg undo fjernes bold fra hele dokumentet og bliver kun tilbage på den oprindeligt markerede Hej selvetekst.

Når jeg bare bruger standardprofilen så er der ingen problemer. Jeg synes det er en lidt sær fejl.
Nogen der har oplevet lignende eller ved hva' det er?
Gravatar #2 - Cloud02
17. dec. 2008 13:21
Ikke en løsning på dit problem som sådan, men har du overvejet bare at ændre opsætningen på Normal-style?
Højreklik på Normal i styke, ændr efter behov, vælg "new documents based on this template"
Gravatar #3 - natterjack
17. dec. 2008 16:32
Det her nok off-topic, men hold kæft hvor er Office til Mac noget lort. Har lige afleveret semesterprojekt på 80 sider, og det var et helvede at lave på Mac. Mht. Calibri har de af en eller anden grund sat Cambria som standard til brødtekst, og Calibri som standard til overskrifter, hvilket er omvendt i Office til Windows. :S
Gravatar #4 - fidomuh
17. dec. 2008 16:47

Og det tager en 5-aarig omkring 5 sekunder at aendre, saa det er *virkeligt* et stort problem ;)

Og jeg synes nu at MS Office til Mac er vaesentligt bedre end modparten til Windows, men jeg bruger nu oftest Pages anyway :)
Gravatar #5 - natterjack
17. dec. 2008 22:47
#4 Nu nævnte jeg ikke den del, fordi jeg synes det er et problem, det er bare underligt.
Gravatar #6 - fidomuh
18. dec. 2008 01:46

Well, det er underligt, men der er fandme mange bugs i begge versioner anyway :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login