mboost-dp1
FireFucked
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min FireFox er faldet lidt i staver... I bedste fald. Scenario:
Pludselig foreslås URL ikke mens jeg skriver. Jeg kan heller ikke se min historik.
Når jeg navigerer mellem sider (eller skifter mellem tabs) står ALTID det sidst aktivt skrevne i URL-baren.
Links holder op med at virke efter lidt tid
Shift-click åbner et blankt vindue.
-----------------------------------
Jeg har forsøgt at afinstallere browseren og installere på ny - men den starter op med "Firefox blev ikke lukket korrekt - vil du genskabe den seneste session?"
Hvad gør man så?
Pludselig foreslås URL ikke mens jeg skriver. Jeg kan heller ikke se min historik.
Når jeg navigerer mellem sider (eller skifter mellem tabs) står ALTID det sidst aktivt skrevne i URL-baren.
Links holder op med at virke efter lidt tid
Shift-click åbner et blankt vindue.
-----------------------------------
Jeg har forsøgt at afinstallere browseren og installere på ny - men den starter op med "Firefox blev ikke lukket korrekt - vil du genskabe den seneste session?"
Hvad gør man så?
#7: Ikke nødvendigvis, men det kunne lyde som en fejl på netværket eller lign. - det er det dog tydeligvis ikke.
#8: Afinstaller, gå ind og manuelt slet al data under App. Data, hent ccleaner og få den til at fjerne alt, søg igennem registry'et og fjern alt med "Mozilla" og "Firefox" i det (lav lige en backup først så du ikke fucker systemet ;>), søg hele maskinen igennem for mapper, links, referencer, alt med firefox / mozilla og slet lortet. Når dette er gjort, geninstaller.
Funktioniert? :-)
#8: Afinstaller, gå ind og manuelt slet al data under App. Data, hent ccleaner og få den til at fjerne alt, søg igennem registry'et og fjern alt med "Mozilla" og "Firefox" i det (lav lige en backup først så du ikke fucker systemet ;>), søg hele maskinen igennem for mapper, links, referencer, alt med firefox / mozilla og slet lortet. Når dette er gjort, geninstaller.
Funktioniert? :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.