mboost-dp1

FireFucked

Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
22. jan. 2009 14:47
Min FireFox er faldet lidt i staver... I bedste fald. Scenario:

Pludselig foreslås URL ikke mens jeg skriver. Jeg kan heller ikke se min historik.

Når jeg navigerer mellem sider (eller skifter mellem tabs) står ALTID det sidst aktivt skrevne i URL-baren.

Links holder op med at virke efter lidt tid

Shift-click åbner et blankt vindue.

-----------------------------------

Jeg har forsøgt at afinstallere browseren og installere på ny - men den starter op med "Firefox blev ikke lukket korrekt - vil du genskabe den seneste session?"

Hvad gør man så?
Gravatar #2 - Azuria
22. jan. 2009 15:03
Prøvet at slette profilen under din bruger i documents & settings?
Gravatar #3 - Azuria
22. jan. 2009 15:08
Her:
C:\Documents and Settings\DIT BRUGERNAVN\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox
Gravatar #4 - amokk
22. jan. 2009 15:28
omdøb mappen med din firefox profil, opret en ny ved at starte FF igen, og kopier så løbende de ting du skal bevare fra den gamle FF profil over i den nye (bookmarks, saved passwords etc)
Gravatar #5 - rackbox
22. jan. 2009 16:02
#4 & #3 - det gav ikke noget resultat... Stadigvæk f*cked
Gravatar #6 - zin
22. jan. 2009 16:16
Forekommer samme problem i IE?
Måske skal problemet findes et andet sted? :-)
Gravatar #7 - amokk
22. jan. 2009 20:35
#6 du tænker på fejl40?
Gravatar #8 - rackbox
23. jan. 2009 06:39
#6 IE ser ikke ud til at have fejlen.
Gravatar #9 - zin
23. jan. 2009 11:45
#7: Ikke nødvendigvis, men det kunne lyde som en fejl på netværket eller lign. - det er det dog tydeligvis ikke.
#8: Afinstaller, gå ind og manuelt slet al data under App. Data, hent ccleaner og få den til at fjerne alt, søg igennem registry'et og fjern alt med "Mozilla" og "Firefox" i det (lav lige en backup først så du ikke fucker systemet ;>), søg hele maskinen igennem for mapper, links, referencer, alt med firefox / mozilla og slet lortet. Når dette er gjort, geninstaller.

Funktioniert? :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login