mboost-dp1
Firkant på 1x1 mm2 i venstre hjørne????.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej hej.
Jeg har fået et problem,
der ligger en lille firkant i øvertst i venstre hjørne af skærmen?
Er lidt bange for, at det er evt virus eller lign.
Det er også som om, at der starter et vindue i forbindelse med opstart,
det er der et splitsekund, kan ikke nå, at læse, hvad der står,
men det ligner en slags installationsvindue.
Håber i kan hjælpe
Mvh Claus
Jeg har fået et problem,
der ligger en lille firkant i øvertst i venstre hjørne af skærmen?
Er lidt bange for, at det er evt virus eller lign.
Det er også som om, at der starter et vindue i forbindelse med opstart,
det er der et splitsekund, kan ikke nå, at læse, hvad der står,
men det ligner en slags installationsvindue.
Håber i kan hjælpe
Mvh Claus
Hej igen.
Har kørt diverse virusprogrammer, Norman hotfix for malvare samt ad-aware men der bliver ikke rigtigt fundet noget?!?
Til gengæld har jeg et Sapphire HD3870 x2 ATI grafikkort i min efter min mening langsomme maskine og hvis jeg højreklikker på ATI ikonet og lukker ATI Catalyst Control Center. så forsvinder firkanten indtil jeg genstarter.
#5: Ja undskyld, det var en fejl og det er vel menneskeligt, men det var nu ligesom ikke det, at problemet var, det var mere omkring pc´en, hvis det er ok med dig..
Har kørt diverse virusprogrammer, Norman hotfix for malvare samt ad-aware men der bliver ikke rigtigt fundet noget?!?
Til gengæld har jeg et Sapphire HD3870 x2 ATI grafikkort i min efter min mening langsomme maskine og hvis jeg højreklikker på ATI ikonet og lukker ATI Catalyst Control Center. så forsvinder firkanten indtil jeg genstarter.
#5: Ja undskyld, det var en fejl og det er vel menneskeligt, men det var nu ligesom ikke det, at problemet var, det var mere omkring pc´en, hvis det er ok med dig..
Jeg har 1 mm3 tom luft her!
Så er det nok næppe virus/malware men snare noget OSD fra dit grafikkorts driver, der fucker.
gladejuul (6) skrev:og hvis jeg højreklikker på ATI ikonet og lukker ATI Catalyst Control Center. så forsvinder firkanten indtil jeg genstarter.
Så er det nok næppe virus/malware men snare noget OSD fra dit grafikkorts driver, der fucker.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.